AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Tenkte jeg skulle høre om noen her viste. Ca en måned siden jeg fikk operert ut en godartet svulst i hjernen. Formen er helt bra nå. Til helgen er det en stor fest som jeg har gledet meg til i flere månedere? Men jeg er litt usikker på om det er trygt å drikke alkohol ennå? Det er jo fortsatt hevelse osv inni hjernen. Når tror dere man kan begynne å drikke etter en slik opereasjon? (Ja jeg skal spørre legen også, har time på fredag! men jeg lurer veldig ) Anonymous poster hash: 63d96...f31
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Dette skal du IKKE spørre om på forum. Kun kirurgen som utførte inngrepet kan svare deg på dette. Anonymous poster hash: d4e9a...aeb 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Tror nok ikke at det er så mange hjernekirurger på KG. Du får svar på dette på fredag.Anonymous poster hash: 1eb0b...5d6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Hjelpes... hvorfor spørr du om dette i et forum??Anonymous poster hash: eb84d...563
Gjest Tekola Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Tråden stenges siden Kvinneguiden ikke har mulighet til å verifisere om menneskene bak innleggene faktisk sitter med kompetansen de gir uttrykk for å ha, og vi kan derfor ikke la eventuelle svar du måtte få bli stående når det kan gå utover din helse. Ber deg derfor ringe legen, eller vente til timen jeg ser du skal ha. Tekola, mod.
Fremhevede innlegg