Gå til innhold

gynekolog skulle ringe meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt et problem nedentil og var hos gynekolog for en måned siden, siden jeg har et problem som kommer og går, så synes jeg det er viktig å få komt eller snakket med gynekolog når jeg har ubehaget..har nå prøvd å ringt både i går og i dag, kontorsøster skulle be han ringe, noe han ikke har gjort..blir utolmodig og vet ikke om jeg tørr å ringe å mase på igjen..men burde de ikke ringe når kontorsøster hsr gitt beskjed, eller lar de være å ringe?

Anonymous poster hash: c2ae3...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt et problem nedentil og var hos gynekolog for en måned siden, siden jeg har et problem som kommer og går, så synes jeg det er viktig å få komt eller snakket med gynekolog når jeg har ubehaget..har nå prøvd å ringt både i går og i dag, kontorsøster skulle be han ringe, noe han ikke har gjort..blir utolmodig og vet ikke om jeg tørr å ringe å mase på igjen..men burde de ikke ringe når kontorsøster hsr gitt beskjed, eller lar de være å ringe?

Ring igjen du ;-)
Skrevet

Hva var avtalen med gynekologen da du var der?

Ble du ansett som ferdigbehandlet og tilbakeført til fastlegen?

Var det en avtale at du skulle ringe når du hadde plager for at han skulle se på deg igjen? I så tilfelle får du ringen på nytt. Hadde dere ikke noen avtale om gjenbesøk, er du nok et avsluttet kapittel for gynekologen. Den som svarer telefonen er budbringeren, den som er mottaker avgjør hva vedkommende vil gjøre ringe eller ikke.

Anonymous poster hash: b606a...46e

• Liker 1
Skrevet

Hva var avtalen med gynekologen da du var der?

Ble du ansett som ferdigbehandlet og tilbakeført til fastlegen?

Var det en avtale at du skulle ringe når du hadde plager for at han skulle se på deg igjen? I så tilfelle får du ringen på nytt. Hadde dere ikke noen avtale om gjenbesøk, er du nok et avsluttet kapittel for gynekologen. Den som svarer telefonen er budbringeren, den som er mottaker avgjør hva vedkommende vil gjøre ringe eller ikke.

Er veldig uprofesjonelt å ikke ringe en pasient tilbake selv om det ikke var avtalt.

Ring på nytt du TS :)

Anonymous poster hash: 29ec7...16e

• Liker 1
Skrevet

Ring igjen! Har samme problemet. Ble henvist fra fastlege og skulle selv ringe og purre. De tok ikke telefonen i hele dag! Ringte kontinuerlig fra klokka 10-15... Dårlig, men jeg gir ikke opp :) Ring og ring og ring :)

Anonymous poster hash: 1e3ab...ab4
Skrevet

Er veldig uprofesjonelt å ikke ringe en pasient tilbake selv om det ikke var avtalt.

Ring på nytt du TS :)

Anonymous poster hash: 29ec7...16e

Nei, det er ikke uprofesjonelt. Dersom det var avtalt at TS skulle ta kontakt igjen, så er det uprofesjonelt. Dersom de ikke har noe avtale om dette er det ikke uprofesjonelt, da er "problemet" hos ts tilbakeført fastlegen for behandling.

Anonymous poster hash: c3a4f...ebe

Skrevet

Ring på nytt du TS :)Anonymous poster hash: 29ec7...16e

Spesialister anser seg som ferdig med pasienten dersom pasienten ikke skal videreoppfølges av spesialisten. Da er det fastlegen pasienten kontakter.

Uprefesjonelt eller ikke, systemet fungerer på denne måten på godt og vondt.

Skrevet

Jeg ville ikke forventet at legen ringte tilbake samme da som du ga beskjed. Leger er vanligvis ganske opptatt og ikke alltid til stede. Vent en dag til du.

Anonymous poster hash: 29e18...9d5

Skrevet

Dette har jeg også opplevd. Ringte over flere dager, men ble aldri ringt opp igjen.

Anonymous poster hash: f2447...133

Skrevet

Ts her.

Sist jeg var hos ham pga store blødninger, som var bivirkning av provera. .han sa at vist ikke blødningene mine ble bedre, så anbefalte han meg å få fjernet livmora, skulle bare ta kontakt igjen om det ikke ble bedre..blødningen har blitt bedre, men har ett ubehag i skjeden, som ikke har vært så enkelt å få undersøkt når jeg har blødd så mye..så vil jo gjerne bli undersøkt når jeg har disse smertene/ubehag når jeg har dem, siden det kommer og går..så ringte gynekologisk og sa jeg hadde problemer med underlivet. .så for alt han vet så kan problemet være blødning, derfor synes jeg det er rart at han ikke ringer!

Skrevet

TS hvordan har det gått?

Ts her;-) han ringte tilbake, kom inn på gynekologisk undersøkelse samme dag, han fant ikke noe galt,men ettehver som dagene gikk så ble det bare værre, begynte å tisse blod , så det var en kraftig urinveisinfeksjon. .:-(

Skrevet

Ts her;-) han ringte tilbake, kom inn på gynekologisk undersøkelse samme dag, han fant ikke noe galt,men ettehver som dagene gikk så ble det bare værre, begynte å tisse blod , så det var en kraftig urinveisinfeksjon. .:-(

Huff, men uansett bedre enn å måtte fjerne livmoren da. :) Men burde ikke gynekologen klare å gjenkjenne en urinveisinfeksjon?

Skrevet

Oi, bra du fikk hjelp da. Hørtes ikke noe godt ut det der. Du får ha god bedring! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...