Gå til innhold

tror ikke ting ordner seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

er veldig pessimistisk i tankegangen, har hatt mange dårlige opplevelser(blant annet et plutselig dødsfall for noen år siden) og når små og store ting går skeis, så tenker jeg at det er mer regelen enn unntaket. Tar som oftest på meg skylden for dette også, for tenker at jeg burde forutsett det og tatt forhåndsregler. Tenker aldri at ting ordner seg, for har ikke den erfaringen. Føles ganske håpløst å ha det slik. Tips?

Anonymous poster hash: 6ca13...28a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du trenger noen å snakke med, du trenger hjelp til å snu tankegangen din :) har du noen nær deg du stoler på?

Anonymous poster hash: baea5...583

• Liker 1
Skrevet

ja jeg har det helt likt og har dårlig erfaring med mange dårlige mannsker som har såret meg dupt. jeg trodde jeg hadde funnet mannenn i mitt liv men så hadde de forpulte drittfolka kalt sikiatrre ødelagt meg med å smacke meg opp 15 kilo ellers så hadde jeg muligens veret gift med en frimurersvenske idag. nå 16 år etterpå har han fått gule tenner og jeg ville ikke tatt i han med ildtang. sånn kan det gå. jeg er også blitt utrolig nersynt og VIL BARE TILBAKE TIL 1992. bare det. hver dag. samme. nå skal jeg gå og sigge selvom jeg har lungebetennelsen.

Anonymous poster hash: 47089...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...