Gå til innhold

Angrer etter Sex


Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og en venninne var på vors med 2 gutter. Jeg endte da opp med å ha sex med han som var der. Dagen etterpå angrer jeg veeeldig. Spyr av tanken!! Blir helt kvalm av å tenke på han.

Var helt anderledes før vi hadde gjort noe, da så jeg på han helt anderledes.

Noen andre som har hatt det slik?

Anonymous poster hash: 77701...b52

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spyr sikkert av tanken på og ha hatt sex med deg også. latterlig når jenter trur dem ser så jævli mye bedre ut. Det er nå et valg du har tatt. Så hold smella og lev videre.



Anonymous poster hash: 6c8c6...816
  • Liker 6
Skrevet

Nei, men så er jeg ganske kritisk over hvem jeg har seg med.

Skrevet

Jeg forstår ikke denne helt.
Uansett hvor full jeg er, så tenner jeg jo på personen hvis jeg vil ha sex med ham.

Å ha fylle-sex blir jo som regel mer slapp sex, men hvorfor angrer du?

Hvorfor hadde derer sex hvis han var så frastøtende?

Skrevet

Jeg tolker det dithen at du ikke hadde lyst til dette? Mye tyder på at du er presset til dette. Hvis du ikke husker alt, bør du snakke med venninnen din og høre litt om hun husker omstendighetene rundt dette, og se om du burde vurdere anmeldelse for overgrep.

Husk at du har en sterk sak som jente her, og selv om du ikke gjør fysisk motstand, betyr ikke dette at du har gitt klarsignal til han. Hvis du innerst inne ikke ønsket dette, er dette definitivt snakk om et overgrep, og du burde helt klart anmelde det.



Anonymous poster hash: 3c8b2...be3
Skrevet

Jeg tolker det dithen at du ikke hadde lyst til dette? Mye tyder på at du er presset til dette. Hvis du ikke husker alt, bør du snakke med venninnen din og høre litt om hun husker omstendighetene rundt dette, og se om du burde vurdere anmeldelse for overgrep.

Husk at du har en sterk sak som jente her, og selv om du ikke gjør fysisk motstand, betyr ikke dette at du har gitt klarsignal til han. Hvis du innerst inne ikke ønsket dette, er dette definitivt snakk om et overgrep, og du burde helt klart anmelde det.

Anonymous poster hash: 3c8b2...be3

Håper virkelig du troller her. Eller har det blitt sånn at Ølbriller = overgrep nå?

Anonymous poster hash: 7f489...4c9

  • Liker 5
Skrevet

Håper virkelig du troller her. Eller har det blitt sånn at Ølbriller = overgrep nå?

Anonymous poster hash: 7f489...4c9

Hæ??

Det er ingen som helst tvil om at jenter i dag føler seg pressa til sex de innerst inne ikke vil være med på. Men de gjennomfører det likevel. Det er også derfor det er kommet nye lover på dette (vet ikke om de er trådt i kraft enda) der man ikke skal behøve å si NEI for at det skal være et overgrep. Mange klarer ikke å si i fra under akten, spesielt hvis det er alkohol med i bildet. Men det er likevel et overgrep!

Anonymous poster hash: 3c8b2...be3

Skrevet

Ikke drikk på deg ølbriller neste gang.

Han angrer sikkert han også, fyllesex er jo ikke superdigg.

:sjokkert:



Anonymous poster hash: ca139...879
Skrevet

Jeg forstår ikke denne helt.

Uansett hvor full jeg er, så tenner jeg jo på personen hvis jeg vil ha sex med ham.

Å ha fylle-sex blir jo som regel mer slapp sex, men hvorfor angrer du?

Hvorfor hadde derer sex hvis han var så frastøtende?

Jeg syntes ikke han var frastøtende der og da. Men dagen etterpå liksom.. Var veldig rart.

Skrevet

Hæ??

Det er ingen som helst tvil om at jenter i dag føler seg pressa til sex de innerst inne ikke vil være med på. Men de gjennomfører det likevel. Det er også derfor det er kommet nye lover på dette (vet ikke om de er trådt i kraft enda) der man ikke skal behøve å si NEI for at det skal være et overgrep. Mange klarer ikke å si i fra under akten, spesielt hvis det er alkohol med i bildet. Men det er likevel et overgrep!

Anonymous poster hash: 3c8b2...be3

Tosk.

Eller kanskje hun var overgriperen?

Anonymous poster hash: dc5b3...dae

Skrevet

Skjønner deg litt...

har også ligget med noen og angret etterpå, men det har aldri vært så ille at jeg har blitt kvalm av tanken...

Har venninner som har ligget med (bokstavlig talt) ekle gutter, og uansett hvor ille det er, så har det bare vært snakk om tid før vi har vært istand til å le litt av det :P

Skrevet

Nei. Aldri opplevd. Er født med en helt utrolig, og altfor lite utbredt evne til å SAMLE BEINA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...