AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Hei! Jeg startet med loette 28 for ca en måned siden. Jeg startet på brettet ca en uke etter at jeg hadde hatt mensen. Mensen kom til vanlig tid, men varte i 1,5 uke, noe som ikke er veldig vanlig for hvertfall meg. Vet at det er noen av bivirkningene. Nå er mensen ferdig, og det jeg egentlig lurer på er om jeg skal starte på nytt brett eller ta sukkerpillene? Anonymous poster hash: 2a3f9...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Tror du har misforstått. Slik jeg har forstått det har du gått 1,5 uke uten å ha tatt noen piller? Pillene skal tas uansett om du har mensen. De skulle du ha tatt for lengst. Nå må du bare starte på de aktive pillene, men du er ikke beskyttey nå.Anonymous poster hash: c1575...6cd
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Nei nei! Har tatt alle pillene jeg skal. Det jeg lurte på var om jeg skulle ta sukkerpillene, eller starte på et nytt brett. Siden jeg allerede har hatt mensen. Har gått på andre piller før, men da har jeg ikke hatt noe problemer med det å ha mensen for tidlig. Beklager hvis det var litt uklart Anonymous poster hash: 2a3f9...2ad
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Den uka du får mensen er jo da "sukkerpillene" skal taes. Jeg kaster de bare ut. Så etter 1 uke begynner jeg på nytt brett. Anonymous poster hash: a4f25...270
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå