Teppefrøken Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hei! Jeg lånte bort noen Oralcon-piller til en venninne da vi var på ferie sammen fordi hun hadde glemt sine piller. Jeg har ikke fått tilbake fra henne, og mitt Oralcon-brett er nå tomt, selv om jeg ikke egentlig er ferdig med brettet! En annen venninne av meg ga meg sine Microgynon-tabletter fordi hun ikke trengte de lenger. Tror dere det går fint om jeg tar Microgynon i stedet for Oralcon de fire siste dagene i perioden?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 De skal jo inneholde det samme, det er jo bare en annen produsent, men tror jeg ville ringt apoteket og hørt for sikkerhetsskyld:) Evt. legen. Anonymous poster hash: c9658...e09
Cowboy Lotte Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg ville tatt det opp med legen. Det er ikke bra å være avhengig av medisiner og dop i lengden. For bivirkningene kan til slutt bli enorme. Hilsen medisin-fri
Adhara Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Hei! Dette er spørsmål du i aller høyeste grad bør ta opp med legen din, og ikke her på KG. Vi kan ikke svare på medisinske spørsmål, og vi vet ikke hvilken kompetanse det er som ligger bak svarene du får. Derfor så ser jeg meg nødt til å stenge tråden din. Irrlys, mod.
Fremhevede innlegg