Gjest 2JZ Skrevet 27. oktober 2014 #1 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvorfor er den så berømt egentlig? Det står jo side opp og side ned om den. Hva er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hun hadde så lekker rumpe i sin søsters bryllup, visstnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 28. oktober 2014 #3 Del Skrevet 28. oktober 2014 Den kan plystre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. oktober 2014 #4 Del Skrevet 28. oktober 2014 Den kan plystre. Og den er så stram at når hun løper kan man nesten høre lyden av kastanjetter. Nei jeg vet ikke, har ikke fulgt med på det der med rumpa til Pippa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 28. oktober 2014 #5 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg forstår heller ikke det! Synes stadig rumpa hennes nevnes, til tross for at det er flere år siden brullypet. Den må tydeligvis har gjort sterkt inntrykk på folk, noe jeg ikke helt skjønner. Den er absolutt ikke stygg altså, men spesielt fin? Jeg synes det ser ut som en helt normal rumpe på en slank kropp. http://www.zimbio.com/photos/Kate+Middleton/Pippa+Middleton/Royal+Wedding+Party+Westminster+Abbey/1O9I3uVEzWv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 28. oktober 2014 #6 Del Skrevet 28. oktober 2014 Aner ikke...så en hel dokumentar om Pippa/Middletonfamilien...skjønte fortsatt ikke hva det var med den rumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 28. oktober 2014 #7 Del Skrevet 28. oktober 2014 Skjønner ikke dette jeg heller, så noen bilder fra bryllupet hvor det var fokus på "dat ass" men syntes ikke man så så veldig mye rumpe jeg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 28. oktober 2014 #8 Del Skrevet 28. oktober 2014 Kjolen gjorde vel sitt, men det var virkelig ikke noe man ikke ser på gata hver dag ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 28. oktober 2014 #9 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvorfor er den så berømt egentlig? Det står jo side opp og side ned om den. Hva er greia? Its the royal ass - alltid noe spesielt med de med blått blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilia12 Skrevet 29. oktober 2014 #10 Del Skrevet 29. oktober 2014 Its the royal ass - alltid noe spesielt med de med blått blod Er hun kongelig? Trodde hun bare var søsteren til Kate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 29. oktober 2014 #11 Del Skrevet 29. oktober 2014 Er hun kongelig? Trodde hun bare var søsteren til Kate Blir hun ikke en del av kongelige sirkelen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. oktober 2014 #12 Del Skrevet 30. oktober 2014 Its the royal ass - alltid noe spesielt med de med blått blod Pippa har ikke noe kongelig blod i seg i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 30. oktober 2014 #13 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er jo helt tydelig at det er juksetruse det er snakk om, blir så teit når man skal late som det kun er trening... jf. http://www.kk.no/stikkord/pippa-middleton-rumpe ser man på bilder av henne bortsett fra denne dagen er det ikke noe spesielt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 30. oktober 2014 #14 Del Skrevet 30. oktober 2014 Media liker å blåse opp ting og som sauer så hører folk etter. Rumpa var ikke noe spesielt oppsiktsvekkende. Helt vanlig ræv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg