AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Har ikke instagram, men lurer på hvordan det virker. Greia er at jeg har lyst til å " lufte" anonymt mine prosjekter. Da som anonym for å se intr til folk. Er det mulig? Anonymous poster hash: 5e0c6...fd0
fruBeist Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Det er ingen problem å lage en anonym instagramkonto. Det er bare å velge et brukernavn som ikke er en variant av det virkelige navnet ditt og ikke et brukernavn du har andre plasser. Og så lar du være å koble opp mot facebook. Null stress Endret 27. oktober 2014 av fruBeist
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Og dette er en app da? Når man lager en konto, så er det let å se hvordan man IKKE kobler til fb? Anonymous poster hash: 5e0c6...fd0
fruBeist Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Det er en app ja. Nå er det en stund siden jeg begynte å bruke instagram, så husker ikke helt hvordan det foregikk. Tror nok det er relativt greit å se. Min konto er i alle fall ikke kobla opp mot facebook.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå