AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hei, jeg har fått meg resept på microgynon, og lurer på når på brettet jeg skal starte. Tenker å ta det den dagen jeg får menstruasjonen, som vil si på en mandag. Når på brettet starter jeg da? Bare tar jeg en tilfeldig mandag på brettet, og fullfører de 21 dagene, før jeg har 7 dager med pillefri, før jeg deretter starter på nytt brett? Mener det var det helsesøster sa, men klarte selvfølgelig å glemme det etterpå.. Har lagt ved bilde slik at dere ser hvordan brettet ser ut. Det er en kombinasjonspille, så alle pillene har like mye innhold. Bildet er hentet fra: http://es.121doc.net/images/product/microgynon-blister-la.jpg men jeg tok og snudde det slik at det er lettere å se dagene Anonymous poster hash: dd656...ec6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg lurte på det samme her for ei lita stund siden Jeg fikk beskjed om at man kan starte hvor som helst, spiller absolutt ingen rolle hvilken du tar først. Men har ikke fått min mens enda så har ikke prøvd. Men om du sover bedre om natta av det, så kan du jo bare spørre på apoteket:) Anonymous poster hash: a2ea8...bf2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Du kan starte på hvilken som helst mandag. Er du usikker, så LES pakningsvedlegget tre ganger for mye. Har du kastet det så finnes det på felleskatalogen.no Anonymous poster hash: b7953...2df
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Hei, jeg har fått meg resept på microgynon, og lurer på når på brettet jeg skal starte. Tenker å ta det den dagen jeg får menstruasjonen, som vil si på en mandag. Når på brettet starter jeg da? Bare tar jeg en tilfeldig mandag på brettet, og fullfører de 21 dagene, før jeg har 7 dager med pillefri, før jeg deretter starter på nytt brett? Mener det var det helsesøster sa, men klarte selvfølgelig å glemme det etterpå.. Har lagt ved bilde slik at dere ser hvordan brettet ser ut. Det er en kombinasjonspille, så alle pillene har like mye innhold. Bildet er hentet fra: http://es.121doc.net/images/product/microgynon-blister-la.jpg men jeg tok og snudde det slik at det er lettere å se dagene Anonymous poster hash: dd656...ec6 Jeg tenker du starter på der det står mandag. En hvilken som helst mandag og jobber deg rundt brettet? Spiller ingen rolle
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Husk på pillene på brettet er helt like. De dagene som står på er der for å gi oversikt over hvor du er på brettet. Og når brettet er tomt har du en pillefri uke ja
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Greit, da har jeg tenkt riktig! Takk for svar Anonymous poster hash: dd656...ec6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå