AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hei. Holder på å slutte å snuse. Har gått seks dager uten. Jeg får ikke sove, har vondt i huet og hjertet banker ekstremt fort. Noen som kan gi noen gode tips? eller noen som er i samme situasjon som kan trøste meg litt? Anonymous poster hash: dba74...b2a
Jolene Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Tyggis eller drops, Onico dersom du kjenner trangen. Been there! Nå kan jeg faktisk kjøpe meg en boks uten å kjenne trang etter at den er ferdig Dette greier du!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har lastet ned slutt-appen. Den fungerte veldig bra for meg, som sluttet for 28 dager siden. Den første uken er verst, så går det gradvis over. Ut å løp/gå, drikke ekstra med vann og tipsene fra hun over. Min største motivator var pengene jeg sparte. Det ble fort noen kroner det.. Hadde et tilbakefall og bommet en av ei i klassen i går. Gikk nesten i bakken av nikotinen, fordi den er ute av systemet. Ble veldig overrasket, og det hjalp motivasjonen videre. Anonymous poster hash: 918ba...592
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Takk for svar. Har lastet ned slutta-appen Jeg har kjøpt onico, men blir bare irritert av den. Forventer at noe skal skje, også gjør det jo aldri det.. Prøver å bli gravid, så derfor jeg må slutte. Hvis ikke den motivasjonen hadde vært der hadde jeg ikke klart mer enn et par timer uten snus. Så håper jeg er så heldig å får det til ganske fort, sånn at snusen slipper å friste for lenge! -ts Anonymous poster hash: dba74...b2a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Paracet og ibux i kombinasjon kan også hjelpe godt. Særlig en time før leggetid. Jeg har også mer glede av frisk luft før jeg legger meg. Tror det er en kombinasjon av det å føle seg friskere, og få bedre søvnkvalitet.. (I tillegg bør du kanskje kutte ut eventuelt inntak av koffein. Særlig fra ettermiddagen. Min erfaring er at jeg tåler mindre koffein etter å ha sluttet å røyke. Jeg aner ikke om det er noe holde i det, assa! )Anonymous poster hash: 41dd6...29a
rumperister Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Prøv isbiter Det fungerte for meg. Da hadde jeg noe i munnen, og hadde noe å fokusere på. I tillegg kan du ikke helt enkelt både ha isbiter i munnen og en snus samtidig, så ønsket om den fysiske snusen blir mindre. Suget går over etter 1-2 uker, så hold ut!
Gjest Oonagh Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Bruk oppp alle pengene dine så kan du ikke kjøpe snus
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Det eneste tipset jeg kan gi deg er å fortsette å være sterk. Det er grusomt å slutte, og for meg tok det måneder før jeg sluttet å ha lyst på, men jeg sprakk aldri, og nå er jeg gjennom det Anonymous poster hash: 328f4...8a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå