AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hei! Jeg har vært hos gynekolog for å se om alt var i orden, samt ta en celleprøve, dette er noen uker siden og jeg har ikke hørt noe, så regner med at det var greit. Jeg fikk også tabletter for BV og er ferdig med den kuren, samt tatt en canestenkur da gynekolog sa det ikke var uvanlig å få litt sopp etter en sånn kur. Nå har det klødd litt der nede og jeg kan se at det er litt ruglette på en måte, innenfor kjønnsleppene rett ved "åpningen". Er veldig dårlig til å forklare her. Er også en liten tapp som stikker litt ut helt nederst, denne har vært der en stund. Ville ikke gynekolog sett om det var herpes eller kjønnsvorter? Har vært hos gynekolog før pga. noe lignende, legen så først på det og henviste meg til gynekolog. Det var ikke noe galt og jeg fikk også da en kur for BV. Mulig det var noe utslett eller lignende, men jeg har ikke legeutdannelse, så jeg vet jo ikke hva det var. Har smurt meg litt med en calendulakrem, og det så ut som hjalp litt, kan det være at slimhinnene er litt tørre? Har uansett tenkt å bestille meg en time hos legen i nærmeste fremtid og få dem til å kikke litt ekstra nøye der nede Noen som har noen kommentarer på hva det kan være eller noen trøstende ord? Tenker alt for mye over sånt når jeg først oppdager sånne ulumskheter... Anonymous poster hash: 1f0a5...5b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå