AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har en følelse på at noe er gale. At noe ikke stemmer i kroppen min. Jeg har ikke så mange tegn på at det er noe, annet enn kvalme og uggenhet innimellom og en del hodepine. Og jeg får ofte en tanke om kreft. Hvor den kommer fra aner jeg ikke. Jeg er ellers veldig sjeldent syk, og er ikke hypokonder. Hva gjør jeg med dette? Jeg kan liksom ikke gå til legen og be de sjekke hele kroppen min for kreft, pga en feeling. What to do? Anonymous poster hash: 08bc2...d48
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Det kan godt være at det er noe, men det trenger ikke være kreft. Det beste er å snakke med legen om det, så kan han ta de testene han synes er fornuftig. Det er også en mulighet for at det er noe stressrelatert, for det kan ofte gi slike vage symptomer uten synlig årsak. Ring legen du Anonymous poster hash: f9715...7e6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Kan du ha kreftangst? Anonymous poster hash: 675ed...10e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Har absolutt ikke kreftangst! Har et ganske greit forhold til kreft. Jeg vet at kreft ikke nødvendigvis betyr døden! Og jeg tror ikke jeg er en person som kneler så lett, så. Mamma døde av kreft, pappa hadde også kreft, men døde av noe annet, og var frisk fra kreften. Jeg tror jeg kanskje vil få kreft siden begge foreldrene mine har hatt det, men ikke før jeg er eldre. Til nå er jeg bare 29 år! Jeg har time hos legen i slutten av uken. Den bestilte jeg for en stund tilbake, da det rant rent fint blod fra meg når jeg satt på doen. Så ut som noen var knivstukket, blod i hele doen. Da hadde jeg små tegn til uvi i urinen. Men små tegn på uvi og en do full i blod, vet ikke jeg. Men selvsagt, kan være normalt sikkert! - Ts! Anonymous poster hash: 08bc2...d48
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Snakk med legen din. Fortell ham/henne hvorfor du engster deg, og få tatt noen prøver. Når begge foreldrene dine har hatt kreft er det ikke rart om du lurer på om det kan være arvelig. Jeg håper jo virkelig at det ikke er arvelig, og at du ikke har kreft (eller noe annet skummelt). Anonymous poster hash: 1a8ed...64b
Gjest Klaveret Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Studerer du helsefag? Jeg hadde en sånn periode da jeg studerte ... Det var slitsomt. Flott at du skal til lege. Uansett hva det er er det ikke bra å gå rundt og føle seg syk. God bedring og lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå