Gå til innhold

Foto-kurs i Oslo?

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo vurderer å gå på foto-kurs.

(fortsatt i ekstase etter å ha bestilt kamera)

Men de kursene jeg har funnet på nettet har stort sett vært avsluttet eller så står det ingen priser.

Vet noen av dere om et sånt kurs i Oslo som ikke koster skjorta. Det må være kveldskurs og helst av den typen der man begynner med et grunnkurs og siden tar mer avanserte kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at folkeuniversitetet i Oslo har slike kurs...

Har ikke tatt selv, men har gått et annet kurs hos de en gang, og det var veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde bare ett fotokurs.

Og det var et sånt familiekurs hvor man tok bilder av hverandre og prisen var avhenigig av antall påmeldte.

Ikke helt hva vi er ute etter desverre..

Men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Oslo Kameraservice arrangerer fotokurs. fant ikke noe på websidene deres, men du kan jo prøve å ta en telefon.

Har forøvrig to venninner som har gått fotokurs hos friundervisningen, og de var ikke fornøyde.

Vil dere slå på stortromma, kan du jo titte på Morten Krogvolds Workshop i Vågå. Det skal være meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der, ja.

Var tydeligvis inne på feil del tidligere, jeg.

Skal ta en titt og se om dette kan være noe.

Og så skal jeg sjekke Oslo kameraservice.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt kurs har jeg lyst til å gå på til høsten også, men jeg skal på ferie i to uker i september, så da mister jeg de to første gangene.

Et annet kurs som hørtes litt interessant ut innen foto er "ditt miljø". http://www.fu.oslo.no/velkommen.asp?open=1&avd=79

Det eneste som er litt synd er at det blir litt dyrt.

2600 pr. snute er litt i meste laget (om vi skal gå sammen). Vi har jo bare ETT kamera også.

Kanskje det finnes online-kurs?

*sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...