Gå til innhold

arr etter sopp infeksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :-) var hos gynekolog for en måned siden alt ok..men han spurte meg om jeg hadde hatt mye sopp oppigjennom, han kunne se det på de indre kjønnsleppene..jeg har ikke hatt mer en ca5 infeksjoner i hele mitt liv..men tenkte ikke noe mere over det, men kikket meg nnedentil pga noe annet og så at noe av hufområdet der nede var anna farge, litt sånn hudfarget ujevne partier...litt domt å sammenligne, men ser ut som når du tar en biff i stekepannen, og tar den opp igjen då blir det sånn lyst fargeforskjell av varmen...kan det være dette han har sett?? Eller noen som ellers vet hvordan det blir arr etter soppinfeksjon?

Anonymous poster hash: df589...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg aner ikke, men tenker at fem soppinfeksjoner uansett er ganske mye...? Men kommer kanskje an på hvor gammel du er. Om det bare er arr, så er det jo uansett ikke noe farlig da. Det er sikkert det du beskriver han har sett. :)

Skrevet

Jeg aner ikke, men tenker at fem soppinfeksjoner uansett er ganske mye...? Men kommer kanskje an på hvor gammel du er. Om det bare er arr, så er det jo uansett ikke noe farlig da. Det er sikkert det du beskriver han har sett. :)

Jeg er 40år, da jeg var yngre, så klødde jeg meg til blods når jeg hadde soppinfeksjon. ;-)

Skrevet

Får man arr etter soppinfeksjon?

Skrevet

Du har vel fått arr av at du klødde deg til blods. Ikke av selve infeksjonen.

Anonymous poster hash: 14c00...4aa
Skrevet

Du har vel fått arr av at du klødde deg til blods. Ikke av selve infeksjonen.

Anonymous poster hash: 14c00...4aa

Gynekolog kunne se at jeg hadde hatt soppinfeksjon .hadde det ikke når jeg var hos ham;-)

Ts.

Skrevet

Fem er jo ikke mye iløpet av hele livet! Det er ca hvor mange jeg får iløpet av ett år om jeg ikke hopper over mensen det...

Anonymous poster hash: a86cd...f4a

Skrevet

Fem er jo ikke mye iløpet av hele livet! Det er ca hvor mange jeg får iløpet av ett år om jeg ikke hopper over mensen det...

Har du arr med så mange infeksjoner?

Skrevet

Jeg har aldri hatt soppinfeksjon, så for meg hørtes det mye ut i hvert fall. :P

Får du sopp av mensen, eller hva mente du med det?

Men jeg vil jo uansett tro at arrene til trådstarter kommer av at hun har klødd seg til blods. Klart det kan bli arr av sånt....

Skrevet

Jeg har aldri hatt soppinfeksjon, så for meg hørtes det mye ut i hvert fall. :P

Får du sopp av mensen, eller hva mente du med det?

Men jeg vil jo uansett tro at arrene til trådstarter kommer av at hun har klødd seg til blods. Klart det kan bli arr av sånt....

Ts her:-)

Gynekologen kunne se nedentil at jeg har hstt soppinfeksjon ..hang meg ikke opp i det der og da, men skulle kikke meg nedentil, og fikk sett det som jeg skrev i første innlegg. .regner vel med det er det han har sett.husker når jeg var yngre, da klødde jeg meg til blods..ikke hver dag jeg ser meg nedentil, men stusset litt for det så litt rart ut.så det er vel det han har ment vil jeg tro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...