AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har kjent i ca 1,5 uke et slags ubehag i underlivet. Ikke utenpå, men innover i urinrøret eller noe. Jeg har også hatt vondt nederst i magen og litt i korsryggen, blodig utflod, hyppigere vannlating og ubehag i nyreområdet. Jeg har hatt mistanke om uvi, men siden jeg ikke har hatt direkte vondt så har jeg tenkt at det kanskje ikke var uvi allikevel. I løpet av natta nå så har det forverret seg kraftig. Det kjennes konstant ut som at jeg virkelig må tisse, men det kommer nesten ingenting ut, og det gjør skikkelig vondt. Mest når jeg tisser, men også ellers. Jeg er ganske så sikker på at jeg har urinveisinfeksjon nå. Spørsmålet mitt er om jeg er nødt til å dra til legen for å få antibiotika for det, eller går det over av seg selv? Jeg leste nemlig på apotek1 sin nettside forrige uke at det kan gå over uten antibiotika etter en ukes tid. Allmentilstanden min er normal. Problemet mitt er at telefonen min ikke virker, så det er vanskelig å få til å ringe legekontoret for å avtale time, og så frister det veldig lite å dra til legen akkurat nå. Noen som har opplevd at det har gått over av seg selv? Anonymous poster hash: b0d05...15c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Hvis du har hatt ubehag i 1,5 uke så skjønner du vel at dette ikke vil gå over av seg selv? Så klart du skal komme deg til lege. Det kan gå over til å bli nyrebekkenbetennelse med innleggelse på sykehus om du går for lenge, og det unner jeg ingen å få, det er helt jævlig. Anonymous poster hash: e5e49...135