AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har de siste to dagene hatt merkelige symptomer. Når jeg våkner og er forkjølet/har influensa, så pleier jeg å være tett i nesen, slim i halsen, "grumsete" kremting osv, sånn ubehagsfølelse i brystet. Litt tungt å puste og går og hoster/gulper opp slim i morgentimene. Nå har jeg altså det samme, bare at jeg ikke føler meg forkjølet annet enn i halsen/brystet? Litt øm og sår i halsen samt det slimgreiene... Og det varer hele dagen... Gir seg ikke liksom.. Er ikke spesielt tett i nesen. Altså, vanskelig å si, for jeg har vært avhengig av otrivin i årevis og tar det med en gang jeg blir tett... Men føler meg altså ikke som jeg pleier når jeg er forkjølet. Verker også noe helt sinnsykt i kroppen (såpass at jeg har tatt en paralgin forte...). Jeg har altså kun tatt smertestillende 2 ganger de siste 10 årene. Kommer jeg til å bli forkjølet/få influensa (pleier jo å bryte ut morgenen etter det pleier å verke, iallefall på meg) eller er det noe annet jeg har? Jævlig ubehagelig ihvertfall.. Har forresten sikkert feber. Koker i hodet og har svette/frysebyger om hverandre.. Anonymous poster hash: 383e5...925
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Sikkert influensa, om du har feber. Anonymous poster hash: 3f099...e1a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Ææh, men hvorfor er jeg ikke sånn pottetett-snørrete da. Må faktisk isåfall påstå at jeg foretrekker det. Veldig rart med influensa fra svelget og ned liksom... Men ja, du har gjerne rett, for har også hatt migrene de 4 siste dagene, noe jeg alltid får hvis jeg har feber over 38. Anonymous poster hash: 383e5...925
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Kan jo være halsbetennelse og da, men om du har "influensakropp" , så...sist jeg hadde influensavaksina det lite snørr, kom litt mot slutten. Anonymous poster hash: 3f099...e1a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Kan jo være halsbetennelse og da, men om du har "influensakropp" , så...sist jeg hadde influensavaksina det lite snørr, kom litt mot slutten. Anonymous poster hash: 3f099...e1a Eh...skulle stå influensa, ikke influensavaksina - autocorrect Anonymous poster hash: 3f099...e1a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Kan jo være halsbetennelse og da, men om du har "influensakropp" , så...sist jeg hadde influensavaksina det lite snørr, kom litt mot slutten.Anonymous poster hash: 3f099...e1a Ja, men er liksom mest det der slimet. Halsen er ikke så vond som ved halsbetennelse.. Kanskje det kommer mer snørr etterhvert. Nå er det bare sånn at når jeg våkner er det akkurat som nesen er ute av funksjon. HELT dønn tett liksom. Akkurat som den ikke er der. Så tar jeg nesespray så går det greit resten av dagen (jeg tar jo som sagt nesespray fra før, så tar jo åpenbart når det begynner å tette seg). Er bare vant til at det er mye mer snørr... Altså renning og snyting osv. ;P Eh...skulle stå influensa, ikke influensavaksina - autocorrect Anonymous poster hash: 3f099...e1a Haha, damn you autocorrect! Anonymous poster hash: 383e5...925
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Hm...ved influensa kommer den gjerne kastende på deg, veldig brått. Med feber osv...Anonymous poster hash: 3f099...e1a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Hm...ved influensa kommer den gjerne kastende på deg, veldig brått. Med feber osv...Anonymous poster hash: 3f099...e1a Ja, vet det.. Er derfor jeg syns det er rart at jeg ikke føler meg mer som jeg pleier når jeg har det. Men verkingen og det andre kom brått. Verket på kvelden og våknet med slim og halsømhet og det neste morgen. Det er bare det med nesen som skurrer! -.- Anonymous poster hash: 383e5...925
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Careful what you wish for... Våknet med influensa som også har angrepet nesen idag seff. Anonymous poster hash: 383e5...925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå