Guri1985 Skrevet 26. oktober 2014 #1 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kom over denne snutten på VG idag, et program er de "pranker" kjente og ukjente. Her er dagens av Carl Eliassen der de skal kastrere han, noe han faktisk ser ut til å gå med på! http://www.vgtv.no/#!/video/102376/hevnen-er-soet-2-1-paradise-carl Denne her var jo ekstremt god, men de dro den kanskje litt langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 27. oktober 2014 #2 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg elsker hevnen er søt Åh nei, synes ikke de dro den for langt... Var verre med fotballspilleren som startet å grine på kamera *synes jeg da..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 27. oktober 2014 #3 Del Skrevet 27. oktober 2014 Eksisterer det mennesket der enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 27. oktober 2014 #4 Del Skrevet 27. oktober 2014 Eksisterer det mennesket der enda? Haha, skulle akkurat til å skrive eksakt det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 29. oktober 2014 #5 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg tror det er "staget". Hallo - det står to menn og sier at de skal kastrere ham og han TAR AV SEG BUKSA? As if. Hvem som helst hadde protestert/begynt å grine/ropt på hjelp. Han reagerer jo nesten ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majalill Skrevet 30. oktober 2014 #6 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg tror det er "staget". Hallo - det står to menn og sier at de skal kastrere ham og han TAR AV SEG BUKSA? As if. Hvem som helst hadde protestert/begynt å grine/ropt på hjelp. Han reagerer jo nesten ikke. Enig! Har selv tilbragt en kveld med Carl (ikke alene selvfølgelig) i en jobb sammenheng, og gud for en type... Han satt på Tinder og viste stolt fram for alle som ville (og ikke ville) se hvor mange jenter han hadde matchet med. I følge han kunne han velge og vrake blant dem alle, og han satt halve kvelden og bare swipet på tinder mens han skrøt over det. Håper virkelig ikke den pranken var fake, for han fortjente å bli satt på plass, men frykter at den er staget ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 30. oktober 2014 #7 Del Skrevet 30. oktober 2014 ser fake ut. reaksjonen hans er ikke normal for et menneske som er i ferd med å bli ufrivillig kastrert. hadde det vært en ekte setting ville det vært nærliggende å tro at han enten bønnfalte om nåde, gråt og virket mer panisk. eller løpt ut, eller ropt. eller blitt aggressiv alt annet enn å sitte der å virke upåvirket og passivt la seg kastrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 30. oktober 2014 #8 Del Skrevet 30. oktober 2014 Dessuten er det bare Paradise-folk med på det programmet, så det er piece of cake å gi hverandre en 15 minutes of fame-boost. FAKE, garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 31. oktober 2014 #9 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ryddet for latterliggjøring. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg