Gå til innhold

Prank på Paradise/Robinson-Carl


Guri1985

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker hevnen er søt :fnise:

Åh nei, synes ikke de dro den for langt...
Var verre med fotballspilleren som startet å grine på kamera :P
*synes jeg da..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er "staget". Hallo - det står to menn og sier at de skal kastrere ham og han TAR AV SEG BUKSA? As if. Hvem som helst hadde protestert/begynt å grine/ropt på hjelp. Han reagerer jo nesten ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er "staget". Hallo - det står to menn og sier at de skal kastrere ham og han TAR AV SEG BUKSA? As if. Hvem som helst hadde protestert/begynt å grine/ropt på hjelp. Han reagerer jo nesten ikke.

Enig!

Har selv tilbragt en kveld med Carl (ikke alene selvfølgelig) i en jobb sammenheng, og gud for en type... Han satt på Tinder og viste stolt fram for alle som ville (og ikke ville) se hvor mange jenter han hadde matchet med. I følge han kunne han velge og vrake blant dem alle, og han satt halve kvelden og bare swipet på tinder mens han skrøt over det. Håper virkelig ikke den pranken var fake, for han fortjente å bli satt på plass, men frykter at den er staget ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser fake ut. reaksjonen hans er ikke normal for et menneske som er i ferd med å bli ufrivillig kastrert.

hadde det vært en ekte setting ville det vært nærliggende å tro at han enten bønnfalte om nåde, gråt og virket mer panisk. eller løpt ut, eller ropt. eller blitt aggressiv

alt annet enn å sitte der å virke upåvirket og passivt la seg kastrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det bare Paradise-folk med på det programmet, så det er piece of cake å gi hverandre en 15 minutes of fame-boost.

FAKE, garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...