Gå til innhold

Har du erfaring med Saladmaster?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Var akkurat på en demomiddag med Saladmaster. Sitter igjen med litt blandet inntrykk etter å ha søkt litt på nettet. Konseptet høres bra ut, men prisene er helt på jordet spør du meg.

Er det noen av dere som har kasserollene/ett av settene? Og hva er deres erfaringer? Er ikke ute etter å høre at det er svindel, lureri og at man kan gjøre det samme med andre kasseroller. Er ute etter hva de som eier Saladmaster synes :) Var det verd pengene??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...