snixy Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Hei, Var akkurat på en demomiddag med Saladmaster. Sitter igjen med litt blandet inntrykk etter å ha søkt litt på nettet. Konseptet høres bra ut, men prisene er helt på jordet spør du meg. Er det noen av dere som har kasserollene/ett av settene? Og hva er deres erfaringer? Er ikke ute etter å høre at det er svindel, lureri og at man kan gjøre det samme med andre kasseroller. Er ute etter hva de som eier Saladmaster synes Var det verd pengene??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå