AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Menstruasjon er 5 uker forsinket, jeg er ikke gravid, prøver ikke å bli det og bruker kondom som prevansjon. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid- med mindre graviditetstestene lyver. (en test etter 3 uker, og en test i går ved 5 uker.) Noen teorier på hva kan det være om det ikke er graviditet? Jeg skal til legen om to uker, og skal ta det opp da, men jeg lurer selvsagt på hva som skjer. Takknemmelig for alle svar! Anonymous poster hash: a3cbf...ed5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 Stresset? Gått ned i vekt?Anonymous poster hash: a04eb...e2e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Ikke mer stress enn vanlig, ikke endret vekten. Er forsåvidt 15-20kg overvektig, men trodde det skulle mer til en som så for å miste menstruasjon pga det? Var uten menstruasjon i ett par år pga spisevegring og lav vekt, men den har vært stabil de siste 4-5 årene. Anonymous poster hash: a3cbf...ed5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå