Hvitpanter Skrevet 26. oktober 2014 #1 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har kjøpt meg toro kyllinggryte, og skal da ha 400-600gram kylling. Jeg har en 2 kg pose med kylling og ingen vekt. Hvor mange kyllinger skal jeg bruke?
maya86 Skrevet 26. oktober 2014 #2 Skrevet 26. oktober 2014 kyllingbryst? Ville tatt 3 eller 4 avhengig av om du vil ha mye eller lite kylling i Tror et bryst skal veie ca150-200g
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #3 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg tror Maya86 har ca. rett. Ellers er jo 500 g nøyaktig en fjerdedel av 2 kg, så hvis du deler kyllingen du har i to like store bunker og så deler en av bunkene på nytt, har du riktig mengde Anonymous poster hash: 63a87...261 1
Hvitpanter Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Det er kyllingfilet bryst, og de er fryst litt sammen i posen, så da er det ikke like lett å se hva en fjerdedel blir Endret 26. oktober 2014 av Hvitpanter
Zzyzx Skrevet 26. oktober 2014 #5 Skrevet 26. oktober 2014 Ca tre kyllingbryst. Det er ikke kritisk for gryta at det er på grammet riktig, jeg veier aldri mengden kjøtt jeg skal bruke i en gryte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå