Gå til innhold

kyllinggryte, hjelp!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg toro kyllinggryte, og skal da ha 400-600gram kylling. Jeg har en 2 kg pose med kylling og ingen vekt. Hvor mange kyllinger skal jeg bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kyllingbryst? Ville tatt 3 eller 4 avhengig av om du vil ha mye eller lite kylling i

Tror et bryst skal veie ca150-200g

Skrevet

Jeg tror Maya86 har ca. rett. Ellers er jo 500 g nøyaktig en fjerdedel av 2 kg, så hvis du deler kyllingen du har i to like store bunker og så deler en av bunkene på nytt, har du riktig mengde :)



Anonymous poster hash: 63a87...261
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er kyllingfilet bryst, og de er fryst litt sammen i posen, så da er det ikke like lett å se hva en fjerdedel blir

Endret av Hvitpanter
Skrevet

Ca tre kyllingbryst. Det er ikke kritisk for gryta at det er på grammet riktig, jeg veier aldri mengden kjøtt jeg skal bruke i en gryte.

Skrevet

Ta 4 stk i normal størrelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...