Champagne Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Nå begynner jeg å bli litt redd her. Jeg har en kul bak øret, helt nederst ved øreflippen. Den er kanskje 0,5 cm i diameter og litt øm. Har hatt kuler før (en gang i lysken, den opererte jeg ut selv og var bare masse puss og jeg tror det var et innevokst hår og en gang under armen, den var øm og kom etter barbering og var borte etter to dager) og begynner virkelig å lure om det er noe galt med meg. Hadde en jævlig dag i går, så på Ousbournes og Sharon som fikk diagnose kreft og leste om Eple her på forumet, ble så trist og redd. Så jeg bare lurer på om man har noen kjærtler eller noe bak øret som kan lage kuler? Hater leger, og har ikke anledning til å dra til lege på over en mnd.
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 Mannen min har en slik kul bak øret - legen har sett på den og sier det bare er en fettkul - helt ufarlig. Uansett bør du ta turen til legen, bare for å være helt sikker. Det går nok bra!
lena24 Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 jeg har hatt det mange ganger fra jeg var liten av. de har forsvunnet av seg selv. er nok sikkert fettklump ja.
Ingeborg Skrevet 18. juli 2004 #4 Skrevet 18. juli 2004 Samboeren min har også en sånn kul i øreflippen, den er full av talg og av og til kan det piple ut littegrann. Ingenting å være redd for.
Arkana Skrevet 18. juli 2004 #5 Skrevet 18. juli 2004 Det er nok heller en hoven lymfekjertel, de pleier å bli ømme (fettkuler er ikke ømme) når man er forkjølet e.l. Jeg har hatt en bak øret i mange år, det er ikke farlig.
Champagne Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2004 Åååå takk alle sammen! Føler meg litt bedre nå. Fikk helt angst for at det skulle være kreft, men jeg skal til legen før eller siden for å få resepter og om den ikke er borte til da skal jeg vise han den. Er veldig allergisk for tiden, kanskje det har noe med saken å gjøre??
tuji Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Veldig vanlig å få fettkuler akkurat der. har nok ikke noe med allergien å gjøre.
Gjest Hanne Skrevet 24. desember 2010 #8 Skrevet 24. desember 2010 Har også fått en slik kul, PÅ JULAFTEN! Men tror virkelig at det bare er en hoven lymfeknute, har akkurat vært syk i et par dager også. GOD JUL, allesammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå