AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Noen tips, eller vaskemidler jeg kan få kjøpt på shell/statoil siden det er søndag i morgen?? Har brukt en luktfjerner for tekstil, støvsugt og vasket med sterkt eddivann. Lukta er ikke helt borte. Har solgt den og bilen blir henta mandag.... Anonymous poster hash: e5b8e...b36
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Auda... Jeg brukte selv interiørspray og brukte den på alt av interiør i bilen. Gjerne der det setter seg. Etter to runder og åpne dører resten av dagen var lukten så godt som borte. Vaska også alt som ikke er interiør, typ ratt, speil ol (vanlig JIF) og det fungerte fint Anonymous poster hash: 2d29c...91d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Auda... Jeg brukte selv interiørspray og brukte den på alt av interiør i bilen. Gjerne der det setter seg. Etter to runder og åpne dører resten av dagen var lukten så godt som borte. Vaska også alt som ikke er interiør, typ ratt, speil ol (vanlig JIF) og det fungerte fint Anonymous poster hash: 2d29c...91d Husker du merket på den og fant du den på bensinstasjon? Anonymous poster hash: e5b8e...b36
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Håper du har informert kjøper om at den stinker røyk og at du har brukt Eddik i bilen?Anonymous poster hash: e4cb9...d1d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Håper du har informert kjøper om at den stinker røyk og at du har brukt Eddik i bilen?Anonymous poster hash: e4cb9...d1d Bilen stinker ikke, bilen er solgt til spottpris og eddiklukta er borte for lengst. Anonymous poster hash: e5b8e...b36
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Leste et tips om å ha eplebiter i bilen over natten så gikk ut i bilen nå og la et lite fat ut nå. Tidligere idag tok jeg ut askebegeret som selvfølgelig var tomt men ikke vasket. Bilen lukter nesten ikke nå, så mye av lukta kom nok fra askebegeret. Har skurt det med jif og kjører det nå i oppvaskmaskinen. Skal også vaske godt i "hullet" der askebegeret sitter og gå over igjen på dashbord, tak, trekk osv med grønnsåpe. Så da er jeg spent på hvordan bilen kommer til å lukte i morgen. Men kom gjerne med tips Anonymous poster hash: e5b8e...b36
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #7 Skrevet 26. oktober 2014 Husker du merket på den og fant du den på bensinstasjon?Anonymous poster hash: e5b8e...b36 Husker dessverre ikke merket på den, men det står interiør (engelsk) på den. Statoil var det. Blank farge på sprayen. Anonymous poster hash: 2d29c...91d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #8 Skrevet 26. oktober 2014 Husker dessverre ikke merket på den, men det står interiør (engelsk) på den. Statoil var det. Blank farge på sprayen. Anonymous poster hash: 2d29c...91d Takk Anonymous poster hash: e5b8e...b36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå