Gå til innhold

Side om side

MarianneE

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gudskjelov at Silje har vært nesten fraværende i denne sesongen. Har vært mye bedre å se på denne sesongen pga hun ikke er med noe særlig. Kan virkelig ikke fordra den dama. Synes hun er bare slitsom og irriterende!

Anonymkode: 36860...716

Silje er topp! Herlig karakter!

Anonymkode: 89a05...6c4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gudskjelov at Silje har vært nesten fraværende i denne sesongen. Har vært mye bedre å se på denne sesongen pga hun ikke er med noe særlig. Kan virkelig ikke fordra den dama. Synes hun er bare slitsom og irriterende!

Karakteren Silje eller Henriette Marø som person i seg selv? Syns hun spiller rollen veldig bra, hun er også en av få som er med i serien som faktisk er ''skuespiller'' og har utdannelsen sin fra statens teaterhøgskole, ikke alle skuespillere som kan skilte med det på cv'n si! :) 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (22 minutter siden):

Karakteren Silje eller Henriette Marø som person i seg selv? Syns hun spiller rollen veldig bra, hun er også en av få som er med i serien som faktisk er ''skuespiller'' og har utdannelsen sin fra statens teaterhøgskole, ikke alle skuespillere som kan skilte med det på cv'n si! :) 

Karakteren, for min del. Skuespilleren har jeg ingen formening om, kjenner henne ikke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (4 timer siden):

Jeg mener også karakteren. Men jeg har aldri sett den dama i noen andre roller heller så har vel bare mislikt hele dama rett og slett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Neste episode er ute. Noen som har sett den?

Anonymkode: 92bd5...316

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atter en tåpelig episode som manglet den gamle side om side-"viben", sjarmen og humoren... 

Anonymkode: ad6a1...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Atter en tåpelig episode som manglet den gamle side om side-"viben", sjarmen og humoren... 

Anonymkode: ad6a1...a0a

Helt enig! 

Anonymkode: 8da8b...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes side om side er flott underholdning, mye bedre enn all reality som det er så mye av. Kjipt det snart er ferdig :(

Anonymkode: 670cc...96b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine eller Charlotte Frogner - er det virkelig hun som synger i ett par episoder i denne sesongen? I så fall er jo hun bedre enn de fleste norske sangere..? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at episoden i dag skal inneholde 

Spoiler

oppkast..

Er det noen som kan fortelle meg når det skjer, slik at jeg kan slå av lyden og se bort? Blir veldig takknemlig for alle detaljer! :engel:

Anonymkode: 04702...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen som kan fortelle meg når det skjer, slik at jeg kan slå av lyden og se bort? Blir veldig takknemlig for alle detaljer! :engel:

Silje er gravid, så det skjer flere ganger:

• Leiligheten til Jonas ved 11:00
  • Leiligheten til Jonas ved 21:00
  • Leiligheten til Jonas ved 29:45
  • Leiligheten til Frode/Lisbeth ved 33:15
  • På gata ved 36:45
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Nevian said:

Silje er gravid, så det skjer flere ganger:

• Leiligheten til Jonas ved 11:00
  • Leiligheten til Jonas ved 21:00
  • Leiligheten til Jonas ved 29:45
  • Leiligheten til Frode/Lisbeth ved 33:15
  • På gata ved 36:45

Oi, det var mye 😮 Men tusen, tusen, tusen takk!!! :blomst::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ser at episoden i dag skal inneholde 

Vis skjult innhold

oppkast..

Man ser ikke veldig mye, det er ikke prosjektiloppkast i sakte film altså, mesteparten hører man bare.  Mulig man ser litt "rester" bli spylt bort i gatescenen.

Anonymkode: e43ea...e5b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man ser ikke veldig mye, det er ikke prosjektiloppkast i sakte film altså, mesteparten hører man bare.  Mulig man ser litt "rester" bli spylt bort i gatescenen.

Anonymkode: e43ea...e5b

Kjempefint!! Tusen, tusen takk 🥰 Da skal jeg mote meg opp litt, og deretter finne fram mute-knappen på fjernkontrollen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjempefint!! Tusen, tusen takk 🥰 Da skal jeg mote meg opp litt, og deretter finne fram mute-knappen på fjernkontrollen. :ler:

Jeg har kraftig emetofobi, men episoden gikk overraskende greit, trengte ikke lite eller se bort en gang. Eneste som var litt ubehagelig var gatescenen på 36:45.

Kjempefin avslutning på serien - kos deg med episoden med god samvittighet 😄

Anonymkode: 243c5...143

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har kraftig emetofobi, men episoden gikk overraskende greit, trengte ikke lite eller se bort en gang. Eneste som var litt ubehagelig var gatescenen på 36:45.

Kjempefin avslutning på serien - kos deg med episoden med god samvittighet 😄

Anonymkode: 243c5...143

Samme her! Veldig godt vi er flere. Tusen takk for betryggende ord. :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også at "Side om side" er utrolig morsom! Serien har mange morsomme karakterer og morsomme situasjoner.

Anonymkode: e7226...9cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (21 timer siden):

Celine eller Charlotte Frogner - er det virkelig hun som synger i ett par episoder i denne sesongen? I så fall er jo hun bedre enn de fleste norske sangere..? 

Hun er kjempeflink til å synge. Hun var med i musikalen Next to normal for endel år siden og var med i beat for beat ( uten at det nødvendigvis betyr noe da)

Anonymkode: 937da...e68

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...