AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #321 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gudskjelov at Silje har vært nesten fraværende i denne sesongen. Har vært mye bedre å se på denne sesongen pga hun ikke er med noe særlig. Kan virkelig ikke fordra den dama. Synes hun er bare slitsom og irriterende! Anonymkode: 36860...716 Silje er topp! Herlig karakter! Anonymkode: 89a05...6c4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 23. oktober 2023 #322 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gudskjelov at Silje har vært nesten fraværende i denne sesongen. Har vært mye bedre å se på denne sesongen pga hun ikke er med noe særlig. Kan virkelig ikke fordra den dama. Synes hun er bare slitsom og irriterende! Anonymkode: 36860...716 Karakteren Silje eller Henriette Marø som person i seg selv? Syns hun spiller rollen veldig bra, hun er også en av få som er med i serien som faktisk er ''skuespiller'' og har utdannelsen sin fra statens teaterhøgskole, ikke alle skuespillere som kan skilte med det på cv'n si! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. oktober 2023 #323 Del Skrevet 23. oktober 2023 Missmischief skrev (22 minutter siden): Karakteren Silje eller Henriette Marø som person i seg selv? Syns hun spiller rollen veldig bra, hun er også en av få som er med i serien som faktisk er ''skuespiller'' og har utdannelsen sin fra statens teaterhøgskole, ikke alle skuespillere som kan skilte med det på cv'n si! Karakteren, for min del. Skuespilleren har jeg ingen formening om, kjenner henne ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #324 Del Skrevet 23. oktober 2023 Missmischief skrev (4 timer siden): Karakteren Silje eller Henriette Marø som person i seg selv? Syns hun spiller rollen veldig bra, hun er også en av få som er med i serien som faktisk er ''skuespiller'' og har utdannelsen sin fra statens teaterhøgskole, ikke alle skuespillere som kan skilte med det på cv'n si! Jeg mener også karakteren. Men jeg har aldri sett den dama i noen andre roller heller så har vel bare mislikt hele dama rett og slett. Anonymkode: 36860...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #325 Del Skrevet 28. oktober 2023 Neste episode er ute. Noen som har sett den? Anonymkode: 92bd5...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 28. oktober 2023 #326 Del Skrevet 28. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Neste episode er ute. Noen som har sett den? Anonymkode: 92bd5...316 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #327 Del Skrevet 29. oktober 2023 👍🏻 Anonymkode: 27846...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #328 Del Skrevet 29. oktober 2023 Atter en tåpelig episode som manglet den gamle side om side-"viben", sjarmen og humoren... Anonymkode: ad6a1...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #329 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Atter en tåpelig episode som manglet den gamle side om side-"viben", sjarmen og humoren... Anonymkode: ad6a1...a0a Helt enig! Anonymkode: 8da8b...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #330 Del Skrevet 29. oktober 2023 Synes side om side er flott underholdning, mye bedre enn all reality som det er så mye av. Kjipt det snart er ferdig Anonymkode: 670cc...96b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 4. november 2023 #331 Del Skrevet 4. november 2023 Celine eller Charlotte Frogner - er det virkelig hun som synger i ett par episoder i denne sesongen? I så fall er jo hun bedre enn de fleste norske sangere..? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #332 Del Skrevet 4. november 2023 Ser at episoden i dag skal inneholde Spoiler oppkast.. Er det noen som kan fortelle meg når det skjer, slik at jeg kan slå av lyden og se bort? Blir veldig takknemlig for alle detaljer! Anonymkode: 04702...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. november 2023 #333 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som kan fortelle meg når det skjer, slik at jeg kan slå av lyden og se bort? Blir veldig takknemlig for alle detaljer! Anonymkode: 04702...35d Silje er gravid, så det skjer flere ganger: Leiligheten til Jonas ved 11:00 Leiligheten til Jonas ved 21:00 Leiligheten til Jonas ved 29:45 Leiligheten til Frode/Lisbeth ved 33:15 På gata ved 36:45 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #334 Del Skrevet 4. november 2023 52 minutter siden, Nevian said: Silje er gravid, så det skjer flere ganger: Leiligheten til Jonas ved 11:00 Leiligheten til Jonas ved 21:00 Leiligheten til Jonas ved 29:45 Leiligheten til Frode/Lisbeth ved 33:15 På gata ved 36:45 Oi, det var mye 😮 Men tusen, tusen, tusen takk!!! Anonymkode: 04702...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #335 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser at episoden i dag skal inneholde Vis skjult innhold oppkast.. Er det noen som kan fortelle meg når det skjer, slik at jeg kan slå av lyden og se bort? Blir veldig takknemlig for alle detaljer! Anonymkode: 04702...35d Man ser ikke veldig mye, det er ikke prosjektiloppkast i sakte film altså, mesteparten hører man bare. Mulig man ser litt "rester" bli spylt bort i gatescenen. Anonymkode: e43ea...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #336 Del Skrevet 4. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Man ser ikke veldig mye, det er ikke prosjektiloppkast i sakte film altså, mesteparten hører man bare. Mulig man ser litt "rester" bli spylt bort i gatescenen. Anonymkode: e43ea...e5b Kjempefint!! Tusen, tusen takk 🥰 Da skal jeg mote meg opp litt, og deretter finne fram mute-knappen på fjernkontrollen. Anonymkode: 04702...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #337 Del Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjempefint!! Tusen, tusen takk 🥰 Da skal jeg mote meg opp litt, og deretter finne fram mute-knappen på fjernkontrollen. Anonymkode: 04702...35d Jeg har kraftig emetofobi, men episoden gikk overraskende greit, trengte ikke lite eller se bort en gang. Eneste som var litt ubehagelig var gatescenen på 36:45. Kjempefin avslutning på serien - kos deg med episoden med god samvittighet 😄 Anonymkode: 243c5...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #338 Del Skrevet 4. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har kraftig emetofobi, men episoden gikk overraskende greit, trengte ikke lite eller se bort en gang. Eneste som var litt ubehagelig var gatescenen på 36:45. Kjempefin avslutning på serien - kos deg med episoden med god samvittighet 😄 Anonymkode: 243c5...143 Samme her! Veldig godt vi er flere. Tusen takk for betryggende ord. Anonymkode: 04702...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #339 Del Skrevet 5. november 2023 Ja, jeg synes også at "Side om side" er utrolig morsom! Serien har mange morsomme karakterer og morsomme situasjoner. Anonymkode: e7226...9cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #340 Del Skrevet 5. november 2023 Sovushka skrev (21 timer siden): Celine eller Charlotte Frogner - er det virkelig hun som synger i ett par episoder i denne sesongen? I så fall er jo hun bedre enn de fleste norske sangere..? Hun er kjempeflink til å synge. Hun var med i musikalen Next to normal for endel år siden og var med i beat for beat ( uten at det nødvendigvis betyr noe da) Anonymkode: 937da...e68 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå