Gå til innhold

Side om side

MarianneE

Anbefalte innlegg

DelvisPresley skrev (På 10.9.2023 den 23.56):

Så kjedelig serien er blitt. Bra de avslutter nå, burde egentlig gjort det for 4-5 år siden.

Enig. Virker som at de bare har gønna på med en siste sesong, just because liksom. 

Anonymkode: 72cfe...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del har endt opp med å kun se på historiene med Tore/Pernille eller Kristin/Jon. Jeg opplever både Vidar og Henriette som ganske slitsomme. Og Steinar/Kyrre er ikke en del av det opprinnelige, så de får liksom ikke innpass hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 11.9.2023 den 0.56):

Så kjedelig serien er blitt. Bra de avslutter nå, burde egentlig gjort det for 4-5 år siden.

Men du har kjedet deg i fire - fem år og like vel sett på? Fascinerende! 

Anonymkode: a446a...bad

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du har kjedet deg i fire - fem år og like vel sett på? Fascinerende! 

Sett deler av det. Nok til å bedømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 timer siden):

Sett deler av det. Nok til å bedømme.

Fremdeles fascinerende! Jeg synes fotball er kjedelig, bruker ikke et eneste minutt av min dyrebare tid på å se det for å bekrefte det igjen og igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 3.57):

En litt merkelig serie der skuespillerne er gitt de minste rollene og kjendisene/komikerne/radiopraterne de største. Selv Thomas Gjertsen er bedre enn disse endimensjonale folka som bare spiller seg selv i forskjellig humør.

Anonymkode: 88aac...ae2

Ja, den tanken har slått meg også. Må være grusomt for ekte skuespillere at kjendiser så lett får overta arbeidsplassene deres. 

Anonymkode: 66323...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (På 10.9.2023 den 23.56):

Jeg synes sesong 7-9 var veldig middelmådige, men til nå i sesong 10 synes jeg nesten vi er oppe og nikker på sesong 2-nivå igjen 🤩😄

Anonymkode: 8a5ed...a45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knegger litt i skjegget når jeg ser den serien og tenker på Tore Sagen sin kommentar om hvor uspiselig og dum hans rollekarakter Frode Pedersen er i serien. 

Han tar ikke feil :ler:

Anonymkode: 66323...dca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste sesongene har ødelagt alt, det er akkurat som manusforfatteren ikke klarer å "finne igjen" den ekte side om side-humoren.. Alt er bare platt og rart, og alle er out of character..

Frode er blitt sur, bitter og umorsom, han var jo seriens morsomste før. Elsket dynamikken mellom han og Kevin, han og Jonas, han og Britt etc. Nå er alt bare påtatt og kleint.

Kopperud er gått ut på dato og har mistet alt av opprinnelig personlighet. Samme med Celine, og hun trenger ikke være SÅ blåst som hun er nå for å være morsom, det virker mot sin hensikt. 

Tommy har mistet sarkasmen og skadefryden. Jonas virker plutselig tilbakestående. Silje tilfører ingenting lenger. Og så videre..

Synd å ødelegge en morsom serie som tok for seg hverdagsliv med ulike personlighetstyper i et nabolag satt på spissen. De siste 3-4 sesongene er handlingen blitt så lite troverdig i et desperat forsøk på å lage humor tydeligvis.. Ingen snert lenger, ingen gjenkjennelige kleine situasjoner og personligheter. 

Anonymkode: ad6a1...a0a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen som har sett dagens episode (9. Nok er nok)??
For en slutt på episoden😨

Anonymkode: 13811...3bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja!!!!! Jeg er så i sjokk. Føler det som om en virkelig person er død 😱😱😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, den så jeg ikke komme 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng

Bedre at Kopperud dør enn at han som psykisk mishandler blir sammen med en dame som ikke klarer sette grenser og som ikke vet hva som er best for seg selv. Hele greia med at alle blir sure på Tommy, som er den eneste fornuftige, blir tullete. Virker som om serieforfatterne prøver bagatelisere hvor ille det faktisk er med psykisk misbruk i forhold. "Sønnen klarte seg greit". Hva i all verden er det for en logikk. Barn som vokser opp i forhold der mor eller far blir mishandlet av partner kan kanskje virke som om de har klart seg bra utad. Det betyr ikke at det faktisk er tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tror dere at han faktisk dør? I neste episodebeskrivelse står det ingenting som tilsier at det er sjokk i nabolaget. 

Anonymkode: 92bd5...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor de nesten har skrevet ut Silje? Er skuespilleren gravid, opptatt med andre prosjekter...?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønselouisa skrev (9 timer siden):

Noen som vet hvorfor de nesten har skrevet ut Silje? Er skuespilleren gravid, opptatt med andre prosjekter...?

Vet ikke hvorfor, men er veldig glad for det 😂 sånn sett var gårdagens episode perfekt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Refreng
12 hours ago, AnonymBruker said:

Men tror dere at han faktisk dør? I neste episodebeskrivelse står det ingenting som tilsier at det er sjokk i nabolaget. 

Anonymkode: 92bd5...316

Jeg mistenker at han overlever og at all sympatien skal gjøre at det er ok for alle at han blir sammen med celine eller hva hun het igjen. Kanskje de planlegger at han endrer personlighet totalt fordi han hadde en nær døden opplevelse. Jeg håper kke det, for jeg syntes det bagateliserer alt det vonde en person som tråkker sin kjæreste ned forårsaker. Som om man kan bare viske ut år med psykisk misbruk med blomster, joggesko og en nær døden opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønselouisa skrev (12 timer siden):

Skuespilleren har fått barn for ikke så lenge siden, så det er fint mulig at hun var gravid under innspillingsperioden. 

Jeg gjetter for øvrig at rollefiguren også er gravid når hun endelig kommer hjem fra Canada.  

Anonymkode: e43ea...e5b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov at Silje har vært nesten fraværende i denne sesongen. Har vært mye bedre å se på denne sesongen pga hun ikke er med noe særlig. Kan virkelig ikke fordra den dama. Synes hun er bare slitsom og irriterende!

Anonymkode: 36860...716

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skuespilleren har fått barn for ikke så lenge siden, så det er fint mulig at hun var gravid under innspillingsperioden. 

Jeg gjetter for øvrig at rollefiguren også er gravid når hun endelig kommer hjem fra Canada.  

Anonymkode: e43ea...e5b

Har hun fått to tette da eller? Det eneste jeg finner på nett om henne og barn er at hun fikk et barn i 2020. 

Jeg ble forøvrig veldig skuffet over at ikke Jonas og Maria ble sammen igjen. Trodde de la opp til det når Silje var så lite med og Maria pluss kom innom på besøk. 

Anonymkode: d08ea...301

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...