Gå til innhold

Sang i kirken !


Summis

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her inne, men ser at det er utrolig stor trafikk. Kjekt å se at det er andre som driver og stresser og planlegger. Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne en sang som skal synges i kirken. Tenkte at jeg skulle be en venninne om hun ville framføre en sang. Jeg er helt blank :-? , men håper at dere har noen gode forslag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen! :blunke:

I dag kan du jo nesten bruke hva du enn ønsker som solosang i kirken. Alt fra "Amacing Grace" til "From this moment" er jo en mulighet. Andre er "Det vackraste" eller lign. Uansett må dere velge noe dere liker... noe som "er" dere...

Lykke til med valget... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Svarte Panter ikke pålogg

I only want to be with you, med Wonda Shepard er bare helt nydelig!!!

Teksta er så utrolig fin.

Klem fra Svarte Panter.

(gifter meg august 03)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en venninne av meg sang "ett liv før mig" av den svenske gruppa the real group. Den har så vakker tekst, hvis ikke jeg hadde vært med på øvingen dagen før hadde jeg begynt å stortute i kirka.

Fant notene her www.realgroup.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med "The Rose"? Den sang jeg til min mann, eller "You're my inspiration"! Den er helt nydelig den også. Eller har dere deres egen sang, en helt spesiell sang til et spesielt minne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene :P . Men siden det er en stund siden jeg la inn dette innlegget, så har jeg nå funnet meg en sang. Det endte opp med " Vi vandrar saman " av Olav Stedje. Men det som er problemet nå :( , er å få tak i notene til denne sangen. Er det noen som har noen tips ? Er takknemmelig for alle svar. Det begynner å nærme seg den store dagen nå, det er jo bare 5 uker igjen. Så det begynner jo å haste litt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen sang jeg synes er helt nydelig er " vi vandrar saman" av Olav Stedje

Jeg så ikke at "Tornerose" hadde skrevet dette innlegget. Er enig med deg at det er en kjempefin sang, gleder meg til å høre den på den store dagen. Takk igjen for alle forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...