Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til steder har man kan få diverse ting gratis/ til tilbudspris når man er gravid? Har alt bestilt babypakke fra Apotek1, Vitus apotek og Rimi :)

Anonymous poster hash: 9ef81...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spart masse penger på å melde meg på nyhetsbrevet til Jollyroom, barnas hus, babyshop og babycare. Plutselig har de tilbud på noe man trenger:) ellers var jeg fornøyd med gratispakka fra liberoklubben (hentes på Kiwi), da må du melde deg inn i liberoklubben. Mammabox er også gratis, men litt vanskelig å få tak i!

• Liker 1
Skrevet

Kiwi har en babypakke og på barnas hus kan en få en gratis bleiebøtte.

Skrevet

Gå på babypakker.no

Mest fornøyd med Apotekpakken, Mammabox var skikkelig dårlig.

Her er alle nyhetsbrevene jeg har for tilbud:

Barnas Hus

Babyshop

Babybanden

Lilleprinsen

Lekmer

Kapp Ahl

Jollyroom

Sparkjøp

Knerten og Karoline (ved å sende mail får du 35% på alt i kategori 0-9mnd)

Petter og Pia

Anonymous poster hash: 5d010...8b1

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har hentet ut noen babypakker ennå og vil fortelle litt om innholdet? :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Noen som har hentet ut noen babypakker ennå og vil fortelle litt om innholdet? :)

Har hentet fra vitus apotek, apotek 1 og kiwi. Gjegangeren i apotekpakkene er avnet flaske, mam smokk, prøve på alroundkrem fra dr greve, prøve på en krem fra la roche posay og i apotek 1 pakken var det også prøve på bethaphen krem samt 2 pampers bleier i str 1 og 2. Fikk også med en prøve på avnet engangs ammeinlegg, prøve på vaskemiddel og i vitus pakken var det med en ansiktskrem for menn. I kiwi pakken var det en pakke med libero bleier str 1og 2, prøve på badesåoe og babyolje fra libero, et prøvesett med ammeinlegg fra libero og en leke. Felles for de alle er det kommer en haug med bøker og blader til oss foreldre. Gleder med til å se hva rimi pakken inneholder. Hittil har jeg vært mest fornøyd med apotek 1 og kiwi

Skrevet

Jeg hentet massevis av gratisbokser mens jeg var gravid, og innser nå at 99% av det man får i dem er crap. Jeg har ikke brukt noe av det, bortsett fra bleiene. Den beste boksen er vel den fra Rimi, og en desidert verste var mammabox. Jeg var veldig gira på mammabox, og når jeg fikk den var den jo bare full av dritt. Blir jeg gravid igjen kommer jeg ikke til å hente en eneste boks.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å hente ut gratis babyboks denne gangen.

Jeg blir ikke kvitt diverse mase-eposter og mase-telefoner om å abonnere fra Go'Boken for eksempel, enda det er 3 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...