AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #1 Skrevet 25. oktober 2014 Har begynt med en ny medisin som skal tas sammen med mat. Både fordi den er hard for magen, og fordi den da tas opp bedre. Men hva regnes som mat? Holder det med et eple?Anonymous poster hash: 43caf...8c6
Mersh23 Skrevet 25. oktober 2014 #2 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg tror du bør spise noe som absorberer og nøytraliserer mer for å forårsake magesår. En brødskive burde jo gå greit.
skruf Skrevet 25. oktober 2014 #3 Skrevet 25. oktober 2014 Trenger ikke være et stort måltid. En yoghurt, et knekkebrød, ei skive f.eks er greit å ta sammen med medisin som skal taes med mat.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #4 Skrevet 25. oktober 2014 Takk for svar! Er bare litt tungvint fordi jeg da enten må spise veldig tidlig (når jeg ikke er så sulten), eller sent på kvelden (hvorpå jeg sover dårlig). Men et knekkebrød skal jeg få i meg Anonymous poster hash: 43caf...8c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #5 Skrevet 25. oktober 2014 Et eple er bedre enn ingenting. Det som er viktig er at tabletten ikke går ned i magen sammen med bare drikke. Anonymous poster hash: d3b87...65b
Strikkesokken Skrevet 25. oktober 2014 #6 Skrevet 25. oktober 2014 Når jeg er syk og må gå på penicillin som må tas med mat så pleier jeg å drikke et glass biola om jeg ikke orker annet. Balanserer magen, er bedre vomfyll enn et eple for min del ihvertfall, og lett å få ned.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #7 Skrevet 25. oktober 2014 Når jeg er syk og må gå på penicillin som må tas med mat så pleier jeg å drikke et glass biola om jeg ikke orker annet. Balanserer magen, er bedre vomfyll enn et eple for min del ihvertfall, og lett å få ned. Ja, det hadde vært lettvint, men jeg har lett for å få litt vondt i magen av yoghurt og Biola, uten at jeg egentlig vet om jeg har noen allergi. Kan ev teste sånne Alpro-yoghurter Anonymous poster hash: 43caf...8c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #8 Skrevet 25. oktober 2014 banan, en skive, et knekkebrød, noen kjeks Anonymous poster hash: 447fa...a2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå