Gå til innhold

Svømmehallen

Fremhevede innlegg

Gjest Feita
Skrevet

Hva tenker dere når dere ser en feit person i en svømmehall eller i et treningsstudio? Med feit mener jeg fedme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker stakkar:

"Det må være flaut"

"Tenk å føle alles blikk på seg"

"Tenk å føle at alle ser på en"

Så tenker jeg,

Ikke stirr...

Det er bare ved eksepsjonell fedme da, sett det en gang i badedrakt i en svømmehall.

Nå jeg ser folk som ikke er størrelse USA (Ved det mener jeg slike som har problemer med å gå) så tenker jeg bare, "så godt at de kommer seg ut og får trimmet litt."

Og "Når jeg får barn risikerer jeg å se slik ut"?

"Jeg må aldri slutte å trene"

"Svømming er virkelig gøy" tilslutt :hoho:

Skrevet

Jeg tenker ikke noe særlig over hvordan andre ser ut i en svømmehall eller på et treningsstudio.

Alle er vi forskjellige, ingen er perfekte, og alle har rett til å gå hvor de vil uten å bli funnet for tung (eller for lett).

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg tenker heller ikke så mye. Kanskje først at h*n var stor, men så kommer det her med respekt. For jeg ser faktisk en person som har vilje til å gjøre noe. Og med å gjøre noe så mener jeg ikke å bli slank, men det å ta vare på kroppen sin.

Jeg selv har alltid vært tynn/slank. En venninne av meg er rimelig stor. Hvem tror du mener at jeg er i bedre form enn henne. Feil! Hun er mye spreker enn meg.

Så stå på du. Vit at det her gjør du for deg selv. Flott gjort :klappe:

Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt over det. Vi er alle forskjellige og jeg synes det er helt sprøtt å tenke på at noen kanskje skulle synes "synd på meg" fordi jeg er overvektig og faktiskt bader. Nei finn noe annet å synes synd på.. :sjarmor:

Gjest Madley
Skrevet

Jeg tenker at det er flott at man passer på kroppen sin selv om man er stor!

For man kan være i god form selv om man er stor!

Gå og svøm :)

Gjest Starya
Skrevet

Så snart svømmehallen åpner, så..

*utålmodig*

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tenker også at det er bra at de tar vare på kroppen sin. Jeg får mindre respekt for "ultrababes" av den typen som sminker og sprayer på seg parfyme før de går inn i treningssalen, for så kun å trene symbolsk, og bruke tiden på sladring.

Skrevet

Du sa det :P Heeelt enig!!

Gjest agurk
Skrevet

Helt enig, tenker ikke noe spes over det! Ut og svøm, og stirrer de så stirr tilbake!

Skrevet

Tenker ikke noe spesielt. Vi er jo alle forskjellige.

Skrevet

Jeg er kanskje nærtagende nå, men jeg skjønner ikke hvorfor du tenker slik? Det å være stor/overvektig er ikke ensbetydende med at man er i dårlig form :wink:

Jeg har en venninne som er kjempetynn, hun trener aldri og elsker mcDonalds mat. Det går ikke en dag uten at hun spiser sjokolade, helt sant :wink: . Hun puster og peser som en hval når vi går på tur :ler: . Lurer på hvem som er best i form av oss to..

Gjest Madley
Skrevet

Jeg er kanskje nærtagende nå, men jeg skjønner ikke hvorfor du tenker slik? Det å være stor/overvektig er ikke ensbetydende med at man er i dårlig form :wink:

Nei det er jo det jeg sier..det å være stor er ikke det samme som å være i dårlig form...

Og jeg sier jeg synes det er flott at de ikke lar seg stoppe av hva andre vt måtte tenke

Skrevet
Jeg tenker ikke noe særlig over hvordan andre ser ut i en svømmehall eller på et treningsstudio.

Alle er vi forskjellige, ingen er perfekte, og alle har rett til å gå hvor de vil uten å bli funnet for tung (eller for lett).

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...