Gå til innhold

Mistet jobben... Hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg må klatre og samle erfaring før jeg kan starte egen bedrift. Er ikke klar for det nå ;)

Og for å få jobber som gir meg erfaringen jeg trenger, bør jeg ha en god CV. Tror ikke jeg får det jeg trenger ved å selge tipping og boller på Narvesen.

Fordi jeg vet ikke helt om jeg vil jobbe med det "resten av livet". Har aldri i mitt liv vært så sliten og følt presset SÅ mye som jeg har siden jeg begynte å jobbe i mediebransjen. Og betalingen er ikke mye å skryte av :) Tror ikke "mitt kall" ligger i det faget.

Ikke? Ikke engang erfaringsmessig?

Går det an å ta et årsstudium, for så å evt fortsette med en bachelor om jeg liker det/klarer det? Eller må jeg ta tre år etter et årsstudium?

Vet du? :)

Anonymous poster hash: 79cac...be2

Kan du ikke heller begynne på en bachelor og slutte etter ett år hvis du ikke trives? Det gir AKKURAT samme nytten som et årsstudium, bare at det er enklere å fortsette hvis du vil det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke heller begynne på en bachelor og slutte etter ett år hvis du ikke trives? Det gir AKKURAT samme nytten som et årsstudium, bare at det er enklere å fortsette hvis du vil det.

Sant :)

Anonymous poster hash: 79cac...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...