Gå til innhold

Skjerf fra Hermes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen av silkeskjerfene (tror de må være 90 x 90) og de er temmelig tykke og slitesterke. Har hatt det eldste i maaaange år, og har aldri opplevd løse tråde og lignende (men nå har jeg ikke satt det fast i glidelåser heller, da) Silke og kashmirskjerfene ville jeg ha vært *litt* mer forsiktig med, men Hermes er kjent for å være av topp kvalitet. Et av silkeskjerfene mine tilhørte bestemoren min i sin tid, og det er fortsatt like pent som når det var nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er desverre mange kopier ute i markedet av dette skjerfet (tenk om jeg hadde visst det skulle bli så ettertraktet :blink: )

Kan være en ide å ta en telefon til Hermesbutikken på Steen og Strøm i Oslo og høre om de kan ha det inne.

Noen detaljer for å friste mer her:

Gah, ja, det er nydelig! Jeg har også fått veldig lyst på dette "De Passage à Moscou". Får snakke med Hermes på Steen og Strøm og krysse fingrene.

post-72871-0-60499200-1414324511_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok valgt 140 x 140. Kvaliteten virker til å være veldig bra, men hadde vært forsiktig med det så ikke glidelåser og annet setter seg fast. Hadde også valgt et skjerf i en nøytral farge, synes mange av de er veldig glorete.

Glorete?! Hvert skjerf er et kunstverk.

Anonymous poster hash: 2972a...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene deres står på nettsidene. Gå inn på hermes.com og trykk "shop online" så kommer du til den norske nettbutikken.

:-)



Anonymous poster hash: 01ab7...931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn 2800 for et skjerf? Trodde Hermes var mye dyrere. Da skal jeg definitivt ønske meg et til jul :)



Anonymous poster hash: e1e99...b70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videoen på nettsiden, er det en dame som knyter skjerfet. Ser ut som det er 90x90 (hvis man er inne på et skjerf med denne str). Lurer på om det ser lite ut. Jeg liker at man kan snurre det først bakover og så knyte det foran.

Vips er man oppe i større str og myyye dyrere :(

Anonymous poster hash: 368b3...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Glorete?! Hvert skjerf er et kunstverk.

Anonymous poster hash: 2972a...15a

Det er vel inga regel om at ikkje kunstverk kan vere glorete??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel inga regel om at ikkje kunstverk kan vere glorete??

Enig. Og det er jo heller ingen som ser kunstverket når man har det knyttet rundt halsen. Dette kaller jeg snobberi på høyt nivå.

Anonymous poster hash: 0459b...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og det er jo heller ingen som ser kunstverket når man har det knyttet rundt halsen. Dette kaller jeg snobberi på høyt nivå.

Anonymous poster hash: 0459b...da3

Og dette kaller jeg misunnelse på høyt nivå. La folk bruke penger på det de vil, uten å surmule til tråden.

Anonymous poster hash: 368b3...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2qd8rck.jpg

Her er mitt i sort og hvitt.

Det så nydelig ut! Vet du hva det heter? Klarer ikke å finne det på siden deres.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Enig. Og det er jo heller ingen som ser kunstverket når man har det knyttet rundt halsen. Dette kaller jeg snobberi på høyt nivå.

Anonymous poster hash: 0459b...da3

Å joda.

Men selvsagt synes ikke alle små detaljer på hele skjerfet når det er brettet og knyttet, - det er jo logisk.

Brett og knyt det fra en annen vinkel neste gang, og andre detaljer vil synes :)

Slik er det med skjerf som har en mengde små unike detaljer som del av dekoren.

- og noen liker det, andre liker det ikke.

Det er heldigvis ikke hverken tvang eller krav om at alle må eie og bruke et Hermes skjerf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så nydelig ut! Vet du hva det heter? Klarer ikke å finne det på siden deres.

Tror det er Zebra et eller annet. Jeg har funnet skjerfet på sidene deres:) du må bare scrolle ned et stykke

Anonymous poster hash: e1e99...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Zebra et eller annet. Jeg har funnet skjerfet på sidene deres:) du må bare scrolle ned et stykke

Anonymous poster hash: e1e99...b70

Flott! Tusen takk! :) Da må jeg lete litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Haaploes

Fikk ikke linken dint til å funke jeg... Hm..

Hm, noe rart med den linken. Den funket (åpenbart) hos meg da jeg postet den, men nå er den ødelagt. Uansett - så at Miss Lucky postet bilde av sitt nydelige skjerf, og det var ikke det jeg hadde funnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, noe rart med den linken. Den funket (åpenbart) hos meg da jeg postet den, men nå er den ødelagt. Uansett - så at Miss Lucky postet bilde av sitt nydelige skjerf, og det var ikke det jeg hadde funnet :-)

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilket skjerf du hadde funnet :P Uansett, fin zebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...