Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er dine beste tips for å avsløre egoistiske menn, før man har knyttet seg til dem?

Min erfaring er at de tar på sin beste fasade til de vet de har dama på kroken.

Og ellers, hvor går grensa mellom uakseptabelt egoistisk og normal?

Anonymous poster hash: 587f7...7e8
Videoannonse
Annonse
Gjest paramount
Skrevet

Da spør du rett ut hva slags forhold de har til dette med penger.....:) Og basert på svaret du får så skjønner du fort hva slags type du har snublet over :)

Skrevet

Hva er dine beste tips for å avsløre egoistiske menn, før man har knyttet seg til dem?

Min erfaring er at de tar på sin beste fasade til de vet de har dama på kroken.

Og ellers, hvor går grensa mellom uakseptabelt egoistisk og normal?

Men hva er en egoist? De forstår vel som regel ikke at de er egoistiske....Stakkars :)

Anonymous poster hash: e4670...ace

Skrevet

Da spør du rett ut hva slags forhold de har til dette med penger..... :) Og basert på svaret du får så skjønner du fort hva slags type du har snublet over :)

Men de spanderer jo masse når de er i den fasen at de prøver å vinne en over, så det er ikke et godt tegn heller... Eller kan sparsommelighet mht penger indikere at han er egoistisk på andre plan også, mener du?

Skrevet

Men hva er en egoist? De forstår vel som regel ikke at de er egoistiske....Stakkars :)

Anonymous poster hash: e4670...ace

En som setter seg selv først, og bryr seg ikke om andres følelser eller behov...

Gjest paramount
Skrevet

Men de spanderer jo masse når de er i den fasen at de prøver å vinne en over, så det er ikke et godt tegn heller... Eller kan sparsommelighet mht penger indikere at han er egoistisk på andre plan også, mener du?

Nettopp! Folk som en tendens til å gni hull i kronestykkene er ofte egoistiske på andre måter også...*først meg selv..så meg selv...blir det igjen noe så tar jeg det selv også*...:)

Skrevet

Hvordan de oppfører seg i senga! Ønsker han virkelig at du skal ha det godt der, og gjør sitt for at det skal skje, så kan man anta han ikke er ego ellers også.

Anonymous poster hash: 1ad54...655
Skrevet

Hvordan de oppfører seg i senga! Ønsker han virkelig at du skal ha det godt der, og gjør sitt for at det skal skje, så kan man anta han ikke er ego ellers også.

Anonymous poster hash: 1ad54...655

Næh, går an å få ei jente til å nyte en runde i senga og dumpe henne etterpå.

Anonymous poster hash: 48218...e85

Skrevet

Min eks var egoist på alle områder og fortsatt elsker jeg den mannen utrolig nok. Han hadde andre gode sider, men har vel skjønnt at min kjærlighet for han var større enn hans kjærlighet for meg. Håper jeg en vakker dag møter en som gir litt mer enn han tar..

Anonymous poster hash: 4d69c...0cd

Skrevet

Hvordan de oppfører seg i senga! Ønsker han virkelig at du skal ha det godt der, og gjør sitt for at det skal skje, så kan man anta han ikke er ego ellers også. Anonymous poster hash: 1ad54...655

Trenger ikke være riktig. Min eks var (prøvde iallefall å være) god og hensynsfull i senga. Han var ifølge seg selv ikke gjerrig, men han bodde så å si hos meg, som er alenemor, men bidro aldri til å dele på all maten. Han bare snakket om det. På hytteturer, måtte jeg betale maten selv om det er han som har mest penger, og jeg som er alenemor og fattig student med et matbudsjett på fire hundre kroner i uka, måtte kjøpe mat og drikke (til han) for ei helg på sju hundre. Han ville gjerne gi et inntrykk av at han er raus, men detvar bare i sitt hode. Så, for venner og familien sin, og kolleger, ville han fremstå som så god og raus, mens han var grådigheten og gjerrigheten selv. Trenger jeg å tilføye at han var både utro, snakket dritt om meg bak ryggen min, og var sinna og drakk, og hadde raserianfall når han ikke fikk det akkurat som han ville? Verste egoisten jeg har sett. Og han virket absolutt ikke sånn i begynnelsen. Han var sjalu, og ødela smykker som han trodde jeg hadde fått av andre. Ødela ting i huset, gjerne ting som betød noe for meg. Erstattet han det? Nei, han bare sa at han kunne betale for det, men gjorde det aldri. De sier mye, men gjør ingenting. Handling sier mer enn ord, og han føk rett ut av forholdet da han ble voldelig og sinna. Søppelmann. Akter så uskyldig og gentleman i begynnelsen, snakker mye, gjør lite. Men sånne egoister finnes det heldigvis ikke altfor mange av.

Anonymous poster hash: 60b47...549

Skrevet

De setter sine egne behov foran dine og alle andre sine. Det er vanskelig og se forskjell på når handlingene de utfører er for sin egen del og ikke for og gjøre partneren glad.

Eksempel, gjør reint huset, for så og spør om og få låne penger.

Mønsteret går i at handlingen de har gjort, kommer med en pris.

Så kan du legge merke til om personen blir sur, visst han ikke får det han ønsker.

Det og avsløre en egoist tildlig i et forhold, krever at du har nok erfaring og kunnskap til det. Personen ønsker ikke og bli oppdaget, så derfor spiller de et spill.

Så du må åpne øyan dine, skru av føleser, se ettter behovene hos personen. Handlinger om de står i stil med det han sier. Tuut og kjør på.

Skrevet

Er du tiltrukket av ham? Da er han en egoist. Gå i kloster og hold fred.

Anonymous poster hash: ef589...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...