Gå til innhold

Brumla's bryllupsdagbok! 28.05.2005


brumla

Anbefalte innlegg

Da er jeg igang med dagbok, så skal jeg prøve å få skrevet litt i ny og ne! :wink:

Det skjedde i de dager - 29. februar i år - at jeg fridde til min kjære, og fikk JA!!! :hjerter2: Det var stooooooooor stas, selvfølgelig!

Vi har ikke kommet så veldig langt i forberedelsene ennå, men noe er på plass...

Dato er på plass, og det er også sikkert at vi ikke skal gifte oss i kirken. Hvor og hvem er usikkert ennå...

Vi satser på en større fest med noe enklere rammer. Men ingenting er sikkert ennå, så vi får se hvordan veien dannes underveis!! :wink:

Hodet er fullt av tanker om hvordan man vil ha det, og jeg er sikker på at det kommer til å bli en fin dag.

Vi kommer nok til å ha festen i et privat lokale, og vi booker nok et band som lager liv og stemning! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da er det mandag, ny uke osv osv...

Det er ikke så mye som skjer på bryllupsplanleggingsfronten om dagen, gitt... Jeg titter litt på kjoler, og tenker at "nå må jeg sette igang med Grete Roede igjen slik at jeg får gått ned disse 10 kiloene". Og så blir det med det.... Jeg har riktignok funnet et par kjoler jeg heeeelt sikkert skal prøve, men det må nok vente en liten stund.. (5 kilo ihvertfall :wink: )

Vi har snakket litt om mat, men ikke kommet til noen konklusjon... Vi har heller ikke booket sted 100%, men vet ganske sikkert at det blir privat.. Vi vet heller ikke hvem/hva/hvor mht selve vielsen osv osv.. Innerst inne stresser jeg kanskje litt, men så blir jeg litt tiltaksløs også.. Ikke det at jeg ikke gleder meg, og jeg vil mere enn noe annet gifte meg med kjæresten min, men jeg er nok kanskje litt i sommermodus, og dette været hjelper jo ikke så mye akkurat... Men, det kommer seg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med hilsner i dagboka mi!!! :tommelsmil::tommelsmil: Og, jeg er ganske koselig på ordentli og! :wink: Thi hi....

Vel, vel - dagen er ikke så ille som jeg skulle ha det til før i dag. Fikk kommet meg ut av jobb, truffet kompis og chattra litt så hjelper mye! For å ikke snakke om en good caffe latte.. Det hjelper! :wink:

Litt mere om mine kjole-tanker... Jeg tror nok ganske sikkert at jeg ikke kommer til å ha helt ensfarget hvit/off white/kremgul osv kjole...

Ha en fiiiiiiiin kveld!

Brum brum :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Du som skal ha mer eller mindre en standard brudekjole har jo flust å velge mellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...