Gå til innhold

elendig svarer, hva svarer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg vært ganske .. deprimert. Og jeg har ikke akkurat orket snakke med folk, se glad ut eller å være med folk. Har prøvd og unngå folk mest mulig, men går på en liten skole og gidder ikke gjemme meg i skogen heller. Hender jeg har gått ut fordi jeg vil bli sett, meeen da blir jeg ikke det. Men er mange som har spurt og hver gang noen spør blir jeg helt satt ut (sansynligvis derfor de lar meg være i fred). . jeg blir bare helt.. stum?! var det virkelig noen som brydde seg liksom? .. til en svarte jeg "det går til helvete", men ville ikke si hva det var og klarte ikke å se på personen.. FØLER MEG SÅ DUM. . I dag svarte jeg "jeg overlever" .. og somregel svarer jeg alltid bare "greit.. (selv om det ikke er sant)" eller noen gjetter seg til at det går sånn passe .. -_- I dag kom en jente bort til meg og bare "Hei, går det bra?" Og jeg bare.. "Ja" og hun bare... "du ser litt lei deg ut.. " jeg sa.. "det går fint" også gikk jeg bare . Følte jeg jævelig uhøfelig, men viste ikke hva jeg skulle si ..

Noen som har tips å komme med.. ? Hva pleier dere å svare ??

Rare meg vil gjerne snakke men når noen spør meg blir jeg satt ut og sier ingenting! Dritt-egenskap. . .læreren hadde fortstått meg mye bedre om jeg bare snakka litt mer om følelser, for ellers har jeg ikke noe proble med å snakke med lærerne mine og er veldig glad i alle jeg har.

Anonymous poster hash: dc62e...b48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Bra" var standardsvaret mitt når folk spurte hvordan det gikk. Jeg sleit/sliter med å snakke med folk, vet aldri hva jeg skal si og det jeg sier passer ikke inn... Så jeg har lært meg å bare holde kjeft i de fleste situasjoner... Med så korte og avsluttende svar som mulig. Folk tror jeg er sjenert, det er jeg ikke... Sliter virkelig med dette og har isolert meg selv. Er ikke noen god følelse nei...

Anonymous poster hash: f8709...ee5

Skrevet

Jeg er også deprimert, vet hvordan dette er, men mitt standard svar var også "bra" om noen spurte.

Har ikke kontakt med så mange lenger utenom jobb, men om de spørr så er det "bra".

Er som at de sosiale antennene er helt borte..

Anonymous poster hash: ee004...ab0
Skrevet

Ja blir helt vekk når noen spør jeg.

Men er jo ikke vits å svar bra når det lyser LANG vei av meg at jeg IKKE har det bra. Det går jo ikke å skjule for de vet godt hvordan jeg er NÅR jeg har det bra.. " /
Men er jo ikke alle jeg vil slenge ut til at jeg ikke har det bra . .

Anonymous poster hash: dc62e...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...