Gå til innhold

Er du A eller B menneske?  

1. 1. Er du A eller B menneske?

• Er typisk A-menneske
      6
    • Er typisk B-menneske
      33
    • Litt A og litt B
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du A eller B menneske :wink: .. Jeg tror jeg er en mellomting. Jeg liker best å stå opp tidlig og legge meg veldig sent :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig B-menneske, men skulle ønske jeg var A.. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er sinnsykt b-menneske.. mest kreativ og uthvilt om natten.. jeg er rar.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er B-menneske og så fant jeg en jobb hvor jeg måtte pendle Måtte opp kl. 5.15 :-(

Ser med misunnelse på samboer som spretter opp når klokka ringer og kan være ute av døra i løpet av en halv time. Jeg sleper meg opp etter diverse repitisjoner av vekkerklokka. Våkner sånn først etter en halvtime etter at jeg har stått opp og først da klarer jeg å dusje og stelle meg.

Skrevet

Jeg er B-menneske med stoooor B!

Hater å stå opp før 12, og liker ikke å legge meg før 23:00.

Skulle gjerne vært litt mer a-menneske. De ekstremt få gangen jeg klarer å stå opp i god tid før jeg skal på jobb nyter jeg det. Men vanligvis blir det til at jeg står opp 10 min. før jeg må gå...Stress!

Skrevet

Definitivt A menneske. Tidlig til sengs og tidlig opp, blir svimmel og uvel hvis jeg ligger til langt på dag.

Gjest lilletroll
Skrevet

A menneske på kvelden - legger meg tidlig, og B menneske på morgenen - liker å stå opp sent.....

Skrevet

Jeg er nok et B-menneske. Trives best om natta og kommer meg aldri i seng før klokka 24... gjerne enda litt senere.

Men så må man jo jobbe da.

Står opp klokka 7 og våkner helt ved lunsjtider. :ler:

Skrevet

Jeg er helt tydelig B-menneske, elsker å være oppe sent, får mest energi når klokka passerer seks om kvelden. Og vil helst stå opp sent også. Problemet er at samfunnet er bygget rundt A-mennesker, B-mennesker opplever ofte at de har konstant underskudd på søvn. Det hjelper ikke å legge seg tidlig, for vi får ikke sove da, og det er det ikke alle som forstår.

Gjest Poirot
Skrevet

F-menneske.

Sover som regel til 12-14-tiden om jeg ikke vekkes, selv om jeg legger meg i 23.30-tiden.

Skrevet

Er B av natur, og er som regel oppe til ett-to om natten.

Treåringen tvinger meg opp mellom syv og åtte om morgenen, og det er et sant helvete frem til den første kaffekoppen.

Skrevet

Er et B menneske med stooor B! Jeg sover utrolig lenge. 8)

Gjest Poirot
Skrevet
Problemet er at samfunnet er bygget rundt A-mennesker' date= B-mennesker opplever ofte at de har konstant underskudd på søvn. Det hjelper ikke å legge seg tidlig, for vi får ikke sove da, og det er det ikke alle som forstår.

Så sant så sant.

Jeg merker jeg ofte blir sett på som lat fordi jeg sover lenge. Kan selvfølgleig stå opp 10-11 i helgene, men hvor kult er det å måtte ha på vekkerklokke i helgen??

Skrevet

B-menneske så det forslår!

I ukedagene sover jeg bare 4-6 timer hver natt fordi jeg ikke greier å legge meg tidlig. Men i helgene blir det gjerne ti-tolv timer - og jeg sover gjerne til langt på dag! Og er våken til langt på natt.

Sier seg selv at jeg ikke blir så veldig brun på sommeren :ler:

Skrevet

Evig B-menneske...sukk...

Kommer meg aldri i seng om kveldene og kunne helst tenke meg at klokken var etter 10 før jeg sto opp om morraen, noe som passer veldig dårlig siden min mann og jeg har tre små barn :)

Så annenhver dag i helgen får jeg plukke frem mitt sanne JEG....nemmelig B-menneske i meg.

Litt synd at mannen min også er av samme kaliber, han liker heller ikke å stå opp om morraen.

Så ære være ferien! :kul:

Skrevet

Jeg er et utpreget A menneske! Er oppe tiiiidlig i ukedagene og senest kl 0900 i helgene. Trenger ikke vekkeklokke i helgene, våkner av meg selv. Også de gangene vi har vært på byen og ikke er i seng før kl. 0400 f.eks.

Skrevet
Er du A eller B menneske  :wink: .. Jeg tror jeg er en mellomting. Jeg liker best å stå opp tidlig og legge meg veldig sent  :-)

Jeg stemte for 'litt A og litt B' og har det litt paa samme maate som Dreamy. Jeg er mest effektiv tidlig om morgenen (da jeg var student stod jeg ofte opp kl.05.00 for aa lese til eksamen), men jeg liker ogsaa aa vaere oppe lenge om kvelden.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Evig B-menneske her. Både jeg og katten min er skikkelig aktive om natta. Nattugler begge to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...