AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #1 Skrevet 24. oktober 2014 Bare lurte på om det var noen her som hadde noe erfaring med dette? Jeg vet ikke helt hva som feiler meg. Jeg grubler mye, har mye angst og negative tanker. Grubler igjen over de negative tankene osv. Tror kanskje jeg begynner å bli deprimert. Har fått time hos en psykolog som driver med dette. Hvor mange ganger er det egentlig normalt å gå til psykolog? Kan det holde med feks 6 ganger ? Anonymous poster hash: 3fb10...7a7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #2 Skrevet 24. oktober 2014 det er vanlig å gå til psykolog fra måneder til flere år Anonymous poster hash: 57fe3...f62
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2014 #3 Skrevet 24. oktober 2014 Bare lurte på om det var noen her som hadde noe erfaring med dette? Hvor mange ganger er det egentlig normalt å gå til psykolog? Kan det holde med feks 6 ganger ? Har ingen erfaring med den terapiformen. Skriv gjerne når du har vært hos psykologen, om hvordan du syntes det fungerte. Det kan kanskje holde med 6 ganger, men å stresse gjør ikke at ting går raskere. Man må ta ting i riktig tempo, man skal bli "kjent med" behandleren osv. Synes 6 timer høres lite ut, men det spørs jo hvor dypt ting sitter. Anonymous poster hash: 8448f...924
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå