Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde også to :jepp:

Nå har jeg bare en :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo nesten føde når som helst nå! :popcorn:

Har du tippeliste forresten?

Skrevet

Du kan jo nesten føde når som helst nå! :popcorn:

Har du tippeliste forresten?

Fra og med 23. Sept kan hun gjerne bare komme! Helst ikke denne uka som kommer for da skal jeg være hos foreldrene mine mandag-fredag mens mannen er på øvelse i militæret. :P

Har ikke tippeliste nei.. Skal jeg lage en allerede? Fjooh!

Skrevet

Tror slimpropp nr 1 gikk nettopp? Trodde jeg var tissatrengt men tissa bare noen dråper og rett før jeg skylte av så så jeg en geleklump (ops!! Ekle detaljer!!) med en liten brun prikk på i bunnen i doen. Var på str med en fem kroning ca. Litt mindre :P

Håper det bare var uskyldig slimpropp, for det passer litt dårlig å føde til uka som kommer xD er uans akkurat litt for tidlig enda.

Skrevet

Er det flere slimpropper altså? :klo: Vi får krysse fingrene for at det ikke var slimproppen, men bare litt ekstra rar utflod. :fnise:

Skrevet

Slimproppen kan bygge seg opp igjen, så at den går trenger ikke bety at fødsel er på vei. (når det er sagt så gikk min slimpropp fredag, og på søndag begynte fødsel)

Skrevet

Merka aldri min slimpropp og jeg fødte en uke før termin.. Uansett spennende, men vi håper hun venter litt, da! Når er terminen igjen?

Skrevet (endret)

Ingen tegn til at fødsel er nær, så det var nok bare uskyldig slimpropp. Hørt at den kan komme flere ganger ja :) Er litt tidlig enda, er bare 35+5 i dag, så hun kan gjerne vente litt til!

Termin er 17. Oktober :)

Endret av Skyblue
Skrevet

Så gøy med slimpropp! Jeg så aldri noe til den jeg ved forrige fødsel jeg.. Jeg tipper du føder 20 oktober :) gøy at vi ligger så likt an, du er akkurat ei uke lengre enn meg!

• Liker 1
Skrevet

Min slimpropp begynte å gå ca. To uker før jeg fødte. Hadde litt slim nå og da frem til det kom masse to dager før baby kom. Heia heia! Ikke lenge igjen :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også tippe.. 

19 oktober  :blomst:

Skrevet

Oj har tippinga begynt ja! Jeg tipper 10. Oktober haha. SKAL ikke gå over assa >.<

Skal sette opp en liste etterpå :)

Skrevet

Tipper 21 Oktober selv om du ikke vil gå over... :lur:

Skrevet (endret)

Tippeliste fødsel:

Ultermin: 17/10

Menstermin: 14/10

Meg selv: 10/10

Blomst12: 20/10

Shiningstar: 19/10

Frøkenanonym: 20/10

Teriyaki: 19/10

Beccy87: 21/10

Mange like datoer her så langt :P

Endret av Skyblue
Skrevet

Jeg tipper 22/10! (Du får ikke snike foran meg i køen altså! ;) )

Skrevet

Jeg tipper 22/10! (Du får ikke snike foran meg i køen altså! ;) )

Haha blir spennende å se hvem som får baby først av oss her da ^^ Blir nok enten deg eller Frøkenanonym :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...