Skyblue Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #1701 Skrevet 12. juni 2015 Diafragma er bare et annet ord for "mellomgulvet", så det har vi alle Usikker på hva du mener ut fra beskrivelsen din. Vi holder på med "the American" nå, men skal se OITNB etterpå! Haha oj glemte å skrive det jeg egentlig skulle skrive Mente "diafragma krampe" eller noe At jeg har krampe der.. snakka med en jente på termingruppa på facebook og hun mente det måtte være noe sånt. Men aner ikke selv egentlig. Kos dere!
Teriyaki Skrevet 13. juni 2015 #1702 Skrevet 13. juni 2015 Haha oj glemte å skrive det jeg egentlig skulle skrive Mente "diafragma krampe" eller noe At jeg har krampe der.. snakka med en jente på termingruppa på facebook og hun mente det måtte være noe sånt. Men aner ikke selv egentlig. Kos dere! Hehe, ok Høres ikke godt ut! Takk! Ble hele en episode før jeg gikk og la meg. Dårlige netter for tiden kan du si
Skyblue Skrevet 14. juni 2015 Forfatter #1703 Skrevet 14. juni 2015 (endret) Nesten så jeg kjører på med ny tippeliste ang kjønn! haha.. men det trengs nok ikke, for er rimelig sikker på at det ligger en liten jente her inne håper jordmor får sett det tydelig og til og med kanskje får tatt bilde av underlivet (haha, for et ønske) sånn at jeg med sikkerhet kan shoppe masse fine jenteting! Timen er kl 10 i morra. Heldigvis, så slipper jeg å vente hele dagen! Endret 14. juni 2015 av Skyblue
Dyregod Skrevet 14. juni 2015 #1705 Skrevet 14. juni 2015 Lykke til på ultralyd. Det blir jo spennende da
miore Skrevet 15. juni 2015 #1707 Skrevet 15. juni 2015 Lykke til! Krysser fingrene for at Ghandi er litt mindre blyg i dag
Beccy87 Skrevet 15. juni 2015 #1708 Skrevet 15. juni 2015 Hvordan gikk det i dag? Ville Ghandi vise seg frem?
Skyblue Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #1709 Skrevet 15. juni 2015 (endret) Jada, i dag samarbeidet lille ghandi med oss vettu! fikk til og med se antydning til kjønnslepper, woho! Kjører litt bloggstil jeg, og viser dere dagens innkjøp til lille E: Lille ghandi er fortsatt (og enda mer sikkert) en og har fått et navn! Sååå nå kan jeg shoppe meg gal på nett! haha.. mye fint jeg har sett som jeg vil ha på jenterommet hennes! Endret 15. juni 2015 av Skyblue
Dyregod Skrevet 15. juni 2015 #1710 Skrevet 15. juni 2015 Så koselig med jente! Jeg venter min andre jente nå og må si det er veldig kos å være jentemamma
Skyblue Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #1711 Skrevet 15. juni 2015 Så koselig med jente! Jeg venter min andre jente nå og må si det er veldig kos å være jentemamma Ja, nå gleder jeg meg virkelig! Tenk å få en datter
juliane Skrevet 15. juni 2015 #1712 Skrevet 15. juni 2015 Velkommen inn i oktoberjenteklubben sånn helt på ordentlig!
Skyblue Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #1713 Skrevet 15. juni 2015 Velkommen inn i oktoberjenteklubben sånn helt på ordentlig! Hehe takk! koselig at vi er så mange som får jenter da ^^
shoppedilla Skrevet 16. juni 2015 #1714 Skrevet 16. juni 2015 Ahw ❤ jente 😍 så fine klær og! Vi skal jo ikke finne ut kjønnet før barnet kommer, kjenner jeg angrer litt på det når jeg ser alt det fine tøyet som finnes
juliane Skrevet 16. juni 2015 #1715 Skrevet 16. juni 2015 Ahw ❤ jente så fine klær og! Vi skal jo ikke finne ut kjønnet før barnet kommer, kjenner jeg angrer litt på det når jeg ser alt det fine tøyet som finnes Jeg forsøker å holde meg unna det aller mest jentete selv om jeg vet det sannsynligvis blir jente, tenker på hvis det kommer en lillebror en gang i fremtiden. Men det er vanskelig å finne kjønnsnøytrale klær altså! Så kjenner jeg havner litt i rosafella allikevel...
Skyblue Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #1716 Skrevet 16. juni 2015 Jeg forsøker å holde meg unna det aller mest jentete selv om jeg vet det sannsynligvis blir jente, tenker på hvis det kommer en lillebror en gang i fremtiden. Men det er vanskelig å finne kjønnsnøytrale klær altså! Så kjenner jeg havner litt i rosafella allikevel... Hehe samme med meg det. 90% av klærne er kjønnsnøytralt. Og resten er jentete med rosa og litt kjoler. Er jo så koselig å handle litt jentete også når man først venter jente
Skyblue Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #1717 Skrevet 16. juni 2015 Bestilte nettopp wallstickers fra ebay. Kjøpte disse to: 13 kr denne! 35 kr for denne Usikker på hvem jeg liker best da
fionel Skrevet 16. juni 2015 #1718 Skrevet 16. juni 2015 Bestilte nettopp wallstickers fra ebay. Kjøpte disse to: 13 kr denne! 35 kr for denne Usikker på hvem jeg liker best da Så fine! Den nederste der har vennina mi På barnerommet! Kjempe fin! :D
ShiningStar Skrevet 16. juni 2015 #1719 Skrevet 16. juni 2015 Så fine wallstickers, jeg har selv bestilt den nederste fra Ebay, skikkelig fiin, gleder meg til å få den på veggen, må bare male litt først xD Helt enig med deg ang det å kjøpe jenteklær, det er jo så koselig.. Tror faktisk 80 % av klærne vi har er jente mens resten er kjønnsnøytralt :S
shoppedilla Skrevet 16. juni 2015 #1720 Skrevet 16. juni 2015 Har sett at vi får det litt vanskelig med å få tak i kjønnsnøytralt! Heldigvis trenger vi ikke for mye de første dagene og siden det er julebaby satser jeg på ull, det er lettere å finne i kjønnsnøytralt føler jeg får vel en som ikke tåler ull da Men det virker gøy å kjøpe kjoler og annet søtt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå