Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Skulle aldri sagt at jeg bare spyr spytt... Det anbefales IKKE å spy fiskegrateng!! Fytti. Og så fikk jeg litt halsbrann av det etterpå. Men er bedre nå da. Aldri mer fiskegrateng til middag! Æsj!! o_O

Og ja... Nei.. Off.. Vil ikke at dette skal vare noe særlig lengre! :( men ja.. Er vel ikke No fasit at det skal stoppe i uke 12-13 heller...

Vær forsiktig med spaghetti og melk også :ler:

Spaghetti er visstnok aldri heelt ihjeltygd, så det er litt vanskelig og ganske "tørt" å få opp :P Melk får en geleaktig, veldig rar og ekkel konsistens ..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær forsiktig med spaghetti og melk også :ler:

Spaghetti er visstnok aldri heelt ihjeltygd, så det er litt vanskelig og ganske "tørt" å få opp :P Melk får en geleaktig, veldig rar og ekkel konsistens ..... :fnise:

Haha har holdt meg unna spagetti ja :P hørt mye fælt om dem... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjipt å være kvalm og kaste opp! Føler virkelig med deg! Jeg kastet opp på morgenen særlig hvis jeg drakk appelsinjuice. Det blir for surt for magen.

Jeg(og jordmor) kjente faktisk livmor allerede i uke 10 denne gangen og uke 12 første. Men første gang kjente jeg det fordi jeg fikk kynnere fra uke 12 og da ble livmor hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkallings brev til OUL i dag :D fått time den 12.05, da er jeg 18+4 uker. Liker at det bare er fire uker mellom ul og OUL! Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med oul :) her var jeg kvalm til uke 14 sist! Men da var det heldigvis helt stopp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med oul :) her var jeg kvalm til uke 14 sist! Men da var det heldigvis helt stopp:)

Satser på at det er sånn her også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg. Klarer. Ikke. Å. Slutte. Med. Progesteron. Tilskudd.

Tok i dag også... Hadde mareritt i natt om at jeg blødde litt. Ikke noe dramatisk, bare at jeg ble litt redd og prøvde å få tak i jordmor. Heh...

Nei får håpe i dag er siste dagen jeg tar Crinone :P men er så skummelt syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å ta fram til Ul som er neste fredag. Da kan liksom legen si at det er greit at jeg slutter med det fordi morkaka har tatt over. Da føltes det litt tryggere liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Dagen uten Crinone :)

Og svært lite å skrive om for tida. 5 dager igjen til ul da! Forhåpentligvis er alt fortsatt bra og lille fortsetter å vokse fint. Veldig spent på om vi får vite kjønn også! Om alt er bra skal vi feire med å kjøpe noe til lille!

Har bestemt meg for type vogn og bilsete tror jeg hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jo! Kvalmen er mye bedre nå. Er ikke så kvalm lenger på dagen, bittelitt uggen innimellom, men føler meg som meg sjøl igjen omtrent. Vært sånn i en uke nå. Men på kvelden fra åttetiden og utover kommer alt tilbake. Kvalme, hodepine og kroppVondter. Eller enkelt sagt blir jeg såå fyllesyk på kvelden :P men kan ikke klage da.. Er så deilig å være i form på dagen. BANK I BORDET :)

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn ser du på da? :)

Emmaljunga mondial duo Combi 2015 modell med classic Crome understell. Skal kjøpe helt ny og har reservert den til slutten av juni :P i fargen anthrazit leatherette (grå i skinn) (stelleveske inkl. I prisen)

Denne:

2hh2b2h.jpg

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! Jeg har den samme vogna bare med annet understell. Fargen er kjempefin! :) Verdt å sjekke ut Duo S Air understellet, med svingbare forhjul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så fin vogn.. Har sett på den selv men har vel nesten bestemt meg for at vi går for mondial deluxe modellen....

Har faktisk hele veien sagt at jeg skal ha emmaljunga vogn når vi får baby.. Mannen syns den er dyr men, han får bare bite i det :fnise:

aaa masse lykke til på UL, spennende om dere får vite kjønnet :)

Har du noe følelse på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempe fin vogn!

Vi tenker på den samme her, faktisk også i grått, men må komme meg ut i en butikk å 'prøvekjøre' den før vi tør å bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa helt forelska i den! :) Bor litt landlig å, så trenger litt skikkelige hjul. Så tror denne passer meg bra!

Nettopp sittet og sett på videoer fra da jeg og søsknene mine var små :P Mannen har ikke sett så mye av det før, så det var gøy :fnise: For en rar unge jeg var liksom... blir litt flau noen ganger :icon_lol:

Ellers fikk kommende oldeforeldre vite i dag rundt bordet når vi spiste dessert. Reaksjonen? Ikke så mye :P Mormor sa "Tenkte meg det. Du som har vært en del hos doktor i det siste..." og morfar bare lo. Det første han sa var "Ja, leste det i avisa" Eh.. altså, han kødda da :P Men ja.. ikke noe "HURRA!" her nei. Tror det blir litt mer stas for dem når ungen er ute. Får vi håpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+3 i dag og tror jeg begynner å få en anelse babymage! Skvatt litt da jeg så meg i speilet i dag morges før frokost.. Plutselig var det en liten kul der! xD jeg er maks 160-161 og litt kort overkropp, så da synes det vel kanskje litt tidlig her. Umulig å trekke den helt inn ihvertfall! Litt moro er det jo :D

Kan nesten ikke vente til ul!! Lengter fælt. Har litt sånn skrekkblandet fryd, men tror jeg gleder meg mest :) hadde vært gøy å få vite kjønn også. Da blir nok alt plutselig enda mer virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...