lillemeg90 Skrevet 6. januar 2015 #581 Del Skrevet 6. januar 2015 Hmm.. Jeg aner ikke hva de klumpene kan være. Kanskje ta det opp med legen? Ble du undersøkt etter forrige SA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. januar 2015 #582 Del Skrevet 7. januar 2015 Vet dessverre ikke noe om hva det kan være, men kanskje lurt å ta en prat med legen, som lillemeg90 sier? Krysser likevel fingrene for deg denne pp også, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #583 Del Skrevet 7. januar 2015 Ble ikke undersøkt nei, siden jeg blødde masse og sånt. Og alt gikk jo bort etter hvert. Men det var nok bare siste rest fra blødningene jeg hadde fra denne saen. Har ihvertfall ikke mer menssmerter nå og blør ikke mer hvor mye er det som skal bort uansett tenker jeg. Så ja.. litt spent på denne pp! Aner ikke når jeg kan forvente el heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. januar 2015 #584 Del Skrevet 7. januar 2015 Tror ikke det er så unormalt med blodkoagler dersom man har hatt mye hormonkluss? Uansett får vi håpe alt er i orden og at magefølelsen din tar feil ang. klaff denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #585 Del Skrevet 7. januar 2015 Tror ikke det er så unormalt med blodkoagler dersom man har hatt mye hormonkluss? Uansett får vi håpe alt er i orden og at magefølelsen din tar feil ang. klaff denne måneden. Nei, tenkte jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. januar 2015 #586 Del Skrevet 7. januar 2015 Hmm tanta er såvidt over nå, men begynte å få svake menssmerter igjen i går og de ble litt kraftigere i dag at jeg måtte ta to ibux. Litt rart når tanta nesten er over nå. Men så (nå kommer det ekle detaljer) kom det noen små klumper på papiret i stad! Ikke sånne vanlige mensklumper, men noe som lignet på fra den første SAen hvor jeg opplevde mye klumper under blødning. Så kroppen er kanskje ikke kvitt alt helt enda? Og det er så rart fordi jeg var jo såvidt kommet til uke 5 engang. Har litt på følelsen av at kroppen min ikke er klar denne pp heller..allerede nå tror det ikke vil klaffe denne pp heller. Pga disse klumpene.. eller kanskje dette var siste rest? Håper bare menssmertene gir seg snart. Jeg husker det kom noen klumper de første mensene her også etter begge sa. Tror det er normalt. men bruk bind ikke tampong de første gangene etter en sa, så du ikke får infeksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #587 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg husker det kom noen klumper de første mensene her også etter begge sa. Tror det er normalt. men bruk bind ikke tampong de første gangene etter en sa, så du ikke får infeksjon Litt for sent det der m tampong første blødning brukte jeg selvfølgelig bind. Men jeg trodde ikke man ikke kunne bruke tampong under vanlig mens etter sa.. så brukte det de første dagene, men de to siste dagene brukte jeg bind. Jeg syns det gjorde litt vondt å ha på tampong faktisk. Tenkte jo over det, men håper jeg ikke har pådratt meg infeksjon nå da :O ! Tror det har gått bra? Tenk på de som ikke prøver og som har blitt gravide men spontanabortert noen dager etter mensen.. og bare trodd hun har vært forsinket. De må ha brukt ob. Tror det går bra, har ikke fått feber eller noe som skal være et symptom på infeksjon *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. januar 2015 #588 Del Skrevet 8. januar 2015 Litt for sent det der m tampong første blødning brukte jeg selvfølgelig bind. Men jeg trodde ikke man ikke kunne bruke tampong under vanlig mens etter sa.. så brukte det de første dagene, men de to siste dagene brukte jeg bind. Jeg syns det gjorde litt vondt å ha på tampong faktisk. Tenkte jo over det, men håper jeg ikke har pådratt meg infeksjon nå da :O ! Tror det har gått bra? Tenk på de som ikke prøver og som har blitt gravide men spontanabortert noen dager etter mensen.. og bare trodd hun har vært forsinket. De må ha brukt ob. Tror det går bra, har ikke fått feber eller noe som skal være et symptom på infeksjon *bank i bordet* Det går nok helt sikkert bra ! Brukte o.b selv da, var først når jeg var til videre utredning jeg nevnte at det kom klumper ett par sykluser etterpå ogå, og fikk da beskjed om at det lønner seg å bruke bind de første syklusene ettrpå, sånn just in case! Men hun sa ikke noe mer på at jeg hadde brukt ob, så det går nok helt fint ! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #589 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg blør bittelitt igjen nå, men det ser ut som det er rester. Brunt og ja.. eh alt det ekle der. Det kom etter at jeg gikk en lang runde i skogen med hundene. Dette er syvende dagen, så jeg tenker at det kanskje er like greit. Kroppen prøver sikkert å kvitte med seg mest mulig og evt rester osv. Det er jo bare bra vel? Eltesting er ihvertfall begynt. Så nå er vi på jakt etter el, atter en gang! For en laaang reise bare for å ha en liten bebis, tenker jeg! Fjooh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #590 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har vært tung i hodet siden i går og det er litt verre i dag. Det stikker og verker i eggstokkene, jeg har humørsvingninger og godtesug! Ganske tydelige typiske tegn på at el kan være her om en ukes tid ca. Forhåpentligvis! Liker at ting skjer allerede nå (hvis det faktisk gjør det) men akk slitsomt å være tung i hodet! Har også litt stiv og vond nakke, som gjør det litt verre. Så håper kroppen har en god grunn til det! Kjenner jeg er ganske spent på månedens pp. Tror fortsatt ikke helt det vil klaffe denne mnd heller, men ber bare om at syklusen har stabilisert seg sånn noenlunde igjen! Jeg vet hvor deilig det er å ha en stabil syklus Fikk mannen til å dra i butikken og kjøpe sjokolade til meg i stad. Og nå ligger jeg her, kvalm på sjokolade! Heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #591 Del Skrevet 11. januar 2015 Stikker litt voldsomt i eggstokkene nå, og har noe som ligner menssmerter nå. Hadde små kramper som varte i ett-to minutter i venstre eggstokk i stad. Veldig svak eltest i dag morges og ingen tegn til elslim, så lurer på om dette betyr at el er her om noen (få) dager? Selv etter 6 mnd med prøving, er det alltid noe å lure på i ny pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 11. januar 2015 #592 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Wohoo :D kanskje kroppen har hentet seg inn igjen håper denne ppen går deres vei og ja - er alltid noe nytt hver pp! Endret 11. januar 2015 av Frøkenanonym 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. januar 2015 #593 Del Skrevet 11. januar 2015 Spennende, håper denne syklusen blir normal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #594 Del Skrevet 12. januar 2015 Stikker fælt under magen på høyre side i dag, sterkere eltest men fortsatt ikke positiv og oppdager masse elslim på papiret! Blank, veldig strekkbar elslim med litt lysebrunt i! Har aldri hatt brun elslim, så hva er dette? elslim? betyr det at el er her snaaaart da? ahhh alle disse spørsmåla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 12. januar 2015 #595 Del Skrevet 12. januar 2015 Brunt EL slim har jeg lest at kan bety ekstra fruktbar periode, men klarer ikke å finne kilde på det nå! Spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #596 Del Skrevet 12. januar 2015 Brunt EL slim har jeg lest at kan bety ekstra fruktbar periode, men klarer ikke å finne kilde på det nå! Spennende :-) Å? Men det er jo bra? mye vondter i magen, eggstokkene, korsryggen og i hodet i dag så det tyder jo på at noe er på gang her!! Må bare få utslag på eltest også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. januar 2015 #597 Del Skrevet 12. januar 2015 Spennende tider Venter du med å begynne på progesteron til etter positiv g-test, eller skal du begynne etter EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #598 Del Skrevet 12. januar 2015 Spennende tider Venter du med å begynne på progesteron til etter positiv g-test, eller skal du begynne etter EL? Den dagen jeg får positiv g test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 13. januar 2015 #599 Del Skrevet 13. januar 2015 Krysser fingrene for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #600 Del Skrevet 15. januar 2015 Here's hoping 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå