Saltsild Skrevet 17. juni 2015 #1721 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har bestilt 12 wallstickers fra ebay.. He he he, litt hekta! Men de er så fine og billige. Vi har bestemt oss da, det blir en med ugler. Jeg elsker ugler 1
Skyblue Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #1722 Skrevet 17. juni 2015 (endret) 23+0! Nå ville de prøvd å redde babyen hvis den skulle bli født for tidlig! Men fortsatt altfor tidlig, så neste store milepæl blir 27 uker Da er det over 90% sjanse for at hun vil overleve om hun skulle bli født. Om jeg har forstått det riktig! Er så deilig å komme til sånne milepæler. Håper lille E blir liggende her inne så lenge som mulig <3 Bare jeg ikke må gå veldig overtid da.. heh Endret 17. juni 2015 av Skyblue
juliane Skrevet 17. juni 2015 #1723 Skrevet 17. juni 2015 Har dere bestemt navn siden du omtaler henne som E, eller er det bare et "arbeidsnavn"? 23 uker er en deilig milepæl! Selv om det er altfor, altfor tidlig for frøkna di å tenke på å komme ut!
Skyblue Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #1724 Skrevet 17. juni 2015 Har dere bestemt navn siden du omtaler henne som E, eller er det bare et "arbeidsnavn"? 23 uker er en deilig milepæl! Selv om det er altfor, altfor tidlig for frøkna di å tenke på å komme ut! Bestemt navn ja! Til og med bestilt smokkelenke med navnet hennes på
juliane Skrevet 17. juni 2015 #1725 Skrevet 17. juni 2015 Så gøy! Hvis du har kjempelyst kan du få lov til å sende navnet på PM altså!
Beccy87 Skrevet 17. juni 2015 #1726 Skrevet 17. juni 2015 Så herlig med enda en milepæl, her går det unna! Og gøy at dere har bestemt navn! Måtte dere diskutere mye eller ble dere enige fort?
Skyblue Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #1727 Skrevet 17. juni 2015 Så gøy! Hvis du har kjempelyst kan du få lov til å sende navnet på PM altså! Eller er det du som har kjempelyst til å vite? Så herlig med enda en milepæl, her går det unna! Og gøy at dere har bestemt navn! Måtte dere diskutere mye eller ble dere enige fort? Navnet har vi vært enige om ganske lenge Har hatt noen andre alternativer også, men denne var en nr. 1! og etter ultralyden på mandag bestemte vi oss for at E er navnet. Så forhåpentligvis endrer vi ikke mening når hun blir født Skal sies at vi nesten aldri ble enige om navn, så det har ikke vært lett!
juliane Skrevet 17. juni 2015 #1728 Skrevet 17. juni 2015 Eller er det du som har kjempelyst til å vite? Navnet har vi vært enige om ganske lenge Har hatt noen andre alternativer også, men denne var en nr. 1! og etter ultralyden på mandag bestemte vi oss for at E er navnet. Så forhåpentligvis endrer vi ikke mening når hun blir født Skal sies at vi nesten aldri ble enige om navn, så det har ikke vært lett! Avslørt! 1
Skyblue Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #1730 Skrevet 17. juni 2015 Oj.. Jeg lekker råmelk tror jeg xD
Askmeagain89 Skrevet 17. juni 2015 #1731 Skrevet 17. juni 2015 Gratulerer med jente i magen Klærne var kjempefine
Frøkenanonym Skrevet 17. juni 2015 #1732 Skrevet 17. juni 2015 Åh så fine klær og wallstickers! Inspirert til å lure meg inn på ebay ^^ (sier hun som har bestilt 445 knapper til å sy på klær )
Saltsild Skrevet 18. juni 2015 #1734 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Oj.. Jeg lekker råmelk tror jeg xD Det har jeg gjort i flere uker, så jeg er fristet til å si "velkommen i klubben!" Endret 18. juni 2015 av Saltsild
Skyblue Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #1735 Skrevet 18. juni 2015 Det har jeg gjort i flere uker, så jeg er fristet til å si "velkommen i klubben!" Hehe takk! Det er vel et godt tegn da? Eller har det ikke noe å si?
Saraby Skrevet 19. juni 2015 #1736 Skrevet 19. juni 2015 Hehe takk! Det er vel et godt tegn da? Eller har det ikke noe å si? Det sier ingenting om senere melkeproduksjon, men det er likevel nyttig mente jordmor på ammesamtalen jeg hadde før fødsel! Hun sa at hvis jeg klemte ut litt og smurte brystvortene med det før fødsel så var det med på å styrke huden
Skyblue Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #1737 Skrevet 19. juni 2015 Det sier ingenting om senere melkeproduksjon, men det er likevel nyttig mente jordmor på ammesamtalen jeg hadde før fødsel! Hun sa at hvis jeg klemte ut litt og smurte brystvortene med det før fødsel så var det med på å styrke huden Aah! Kanskje jeg skal prøve det da
Saltsild Skrevet 19. juni 2015 #1738 Skrevet 19. juni 2015 Hehe takk! Det er vel et godt tegn da? Eller har det ikke noe å si? Saraby har rett. Men jeg innbiller meg at jeg blir en god melkeku!
Skyblue Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #1739 Skrevet 20. juni 2015 Ååh jeg føler meg så feit og sånn hele tiden man ser jo at jeg er gravid, men ikke skikkelig gravid så noen kan fremdeles kanskje være litt usikre. Men jeg ser at folk ser på magen min på den måten "hun er gravid" liksom.. Men jah.. Føler jeg buler ut overalt heh. Ikke klarer jeg å bli komfortabel med å gå i kjoler heller, så det går alltid i gravidjeans (som ikke alltid er så deilig å ha på) og tshirts. Er så lei det! Savner å kunne variere litt men føler det er vanskelig med denne lille lubne babymagen jeg har her
Beccy87 Skrevet 20. juni 2015 #1740 Skrevet 20. juni 2015 Åh jeg føler sån med deg der! Trodde det skulle bli lettere når magen ble ordentlig stor, men det har jo resten av meg også blitt, (spesielt puppene!) så nå føler jeg meg bare KJEMPEtjukk uansett hva jeg har på meg, i mot setning til lubbentjukk som jeg følte jeg var for to mnd siden! Gleder meg sykt mye til å kunne bruke vanlige klær igjen uten å måtte tenke på om toppen er lang nok til å dekke magen, eller føle meg vulgær fordi puppene er store som meloner, eller om bena mine kommer til å hovne opp i løpet av dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå