Skyblue Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #741 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) . Endret 28. januar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #742 Del Skrevet 28. januar 2015 Legen ble glad for at jeg var gravid igjen og vi fikk snakket litt. Jeg spurte om blodfortynnende men tror ikke det blir noe av. Hun mente at en spesialist måtte vurdere det og at det ofte er for de som har en sykdom eller noe ifht blodtype. Eller noe. Trengte ikke å dobbeltsjekke om jeg er gravid så tok ikke noen urinprøve eller blodprøve der. Jeg tror ikke det er no vits å sjekke hcg heller. Gynekologen hadde visst sendt meg et brev for en stund siden til min forrige addr så nå er det fiksa og legen sendte en ny henvisning, denne gangen en tidlig ul i uke 6 en gang. Så vi får bare håpe jeg fortsatt er gravid om to-tre uker hvis ikke så blir det ihvertfall en gynekologisk undersøkelse der! Jeg takket henne for at hun var så god å ha! Herlighet for en snill lege. Og jo!! Alt så bra ut på resultatene av blodprøven. Jeg har normalt progesteron nivå og ingenting annet som tydet på noe unormalt. Men skal likevel gå på Crinone annenhver dag fram til uke 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. januar 2015 #743 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Hvordan gikk det hos legen? Edit: never mind.. Endret 28. januar 2015 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. januar 2015 #744 Del Skrevet 28. januar 2015 Så bra du blir fulgt tett opp Krysser fingrene for UL i stedet for GU om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. januar 2015 #745 Del Skrevet 28. januar 2015 Høres ut som du har en veldig god lege! Du trenger god oppfølging nå etter to SA.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. januar 2015 #746 Del Skrevet 28. januar 2015 Legen ble glad for at jeg var gravid igjen og vi fikk snakket litt. Jeg spurte om blodfortynnende men tror ikke det blir noe av. Hun mente at en spesialist måtte vurdere det og at det ofte er for de som har en sykdom eller noe ifht blodtype. Eller noe. Trengte ikke å dobbeltsjekke om jeg er gravid så tok ikke noen urinprøve eller blodprøve der. Jeg tror ikke det er no vits å sjekke hcg heller. Gynekologen hadde visst sendt meg et brev for en stund siden til min forrige addr så nå er det fiksa og legen sendte en ny henvisning, denne gangen en tidlig ul i uke 6 en gang. Så vi får bare håpe jeg fortsatt er gravid om to-tre uker hvis ikke så blir det ihvertfall en gynekologisk undersøkelse der! Jeg takket henne for at hun var så god å ha! Herlighet for en snill lege. Og jo!! Alt så bra ut på resultatene av blodprøven. Jeg har normalt progesteron nivå og ingenting annet som tydet på noe unormalt. Men skal likevel gå på Crinone annenhver dag fram til uke 12 Godt å høre at du blir ordentlig tatt imot hos legen Så krysser vi alt som krysses kan for at det blir ultralyd av lille i magen hos gynekologen Så bra at blodprøvene så bra ut ^^ Men skader nok ikke å ta crinonen, nei Får nok kanskje deg til å føle deg litt tryggere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #747 Del Skrevet 28. januar 2015 Godt å høre at du blir ordentlig tatt imot hos legen Så krysser vi alt som krysses kan for at det blir ultralyd av lille i magen hos gynekologen Så bra at blodprøvene så bra ut ^^ Men skader nok ikke å ta crinonen, nei Får nok kanskje deg til å føle deg litt tryggere også? Ja, det er et pluss når det er som det er! En god lege gjør alt litt lettere Jaa, hadde nok vært litt mer nervevrak uten crinone! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #748 Del Skrevet 29. januar 2015 Forferdelig kornete bilde Hah.. men det er den sterkeste cbplusen jeg har fått tror jeg Og billigstrimlene fortsetter å øke, testen i dag er dobbel så sterk som for to dager siden. Har ikke hatt en sånn økning før. Husker dere ikke sist gang? Jeg var jo så fortvila over at testene forble det samme i flere dager på rad... så jeg håper denne økningen fortsetter i det uendelige, for dette gir meg en god følelse Krysset er selvsagt mye finere og sterkere i virkeligheten. Æsj, på tide med ny mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #749 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Har bare en billigstrimmel igjen og en digital, så tror i morra blir siste testedag Forhåpentligvis er testen i morra sterkere enn i går og forgårs, så jeg kan avslutte testingen med ro inni meg. Drøyer med den digitale! Fortalte søstra mi om graviditeten i dag Hun vet litt hun også, men jeg hadde egentlig tenkt å vente med å si noe. Men så vet jeg at jeg uansett kommer til å si noe til henne, om det skulle gå galt likevel, så like greit Hun gleder seg sånn til å bli tante, så jeg håper jeg kan gi henne et tantebarn denne gangen! Endret 29. januar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 29. januar 2015 #750 Del Skrevet 29. januar 2015 Det er greit å ha noen på sin side, jeg har også fortalt det til den ene søsteren min Og veldig greit å ha noen om det skulle gå galt! Fint kryss for dagen, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. januar 2015 #751 Del Skrevet 29. januar 2015 Koselig å ha fortalt det til søsteren din, da Nå!, Skyblue, nå håper jeg det går veien for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #752 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Siste bilde!!! haha.. Her ser dere økning fra 9 dpo og 11 dpo. Endret 29. januar 2015 av Skyblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. januar 2015 #753 Del Skrevet 29. januar 2015 Det øker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. januar 2015 #754 Del Skrevet 29. januar 2015 Gratulerer med graviditeten, dette var kjempekoselig å lese! Og hurra for sterkere streker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. januar 2015 #755 Del Skrevet 29. januar 2015 Er jo kjempefin økning det der! Tror det er mer økning enn hva jeg hadde de første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. januar 2015 #756 Del Skrevet 29. januar 2015 Uuuh, gratulerer! Denne gangen blir det baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #757 Del Skrevet 29. januar 2015 Gratulerer med graviditeten, dette var kjempekoselig å lese! Og hurra for sterkere streker! Takktakk! Ja, det er faktisk beroligende å se økning på testene Er jo kjempefin økning det der! Tror det er mer økning enn hva jeg hadde de første dagene. Ja, endelig blir testene sterkere De ble jo det aldri sist gang.. Uuuh, gratulerer! Denne gangen blir det baby! Håperhåper! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #758 Del Skrevet 29. januar 2015 Som sagt skal vi på spa i helgen... og jeg tenkte jo ikke på at jeg må gå i bikini! ihvertfall hvis jeg skal bade... jeg er så sinnsykt oppblåst!! Og puppene er svære og tunge... jeez. Er det mange på spa nå tru? Åssen er det egentlig? Har aldri vært på spa før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2015 #759 Del Skrevet 29. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 29. januar 2015 #760 Del Skrevet 29. januar 2015 Ingen som bryr seg hvordan andre ser ut på spa altså går nok veldig bra! Hvor skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå