Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så spent på dine vegne om de har funnet ut noe... :sjenert:

Hehe ja jeg å er det. Kan egentlig ikke skjønne at jeg glemte det i går, men var så mange andre tanker som fløy rundt i hodet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: krysser alt jeg har for at crinonen gjør susen og at alt sitter denne gangen :hoppe:

Hei! savna deg jeg :D Ja får håpe crinone er min nye bestevenn! ;)

Skrevet

Hei! savna deg jeg :D Ja får håpe crinone er min nye bestevenn! ;)

Hihi, jeg følger med overalt selvom jeg ikke er så veldig aktiv om dagen :nigo:
  • Liker 1
Skrevet

Woho, dagens tester er absolutt sterkere ja! Gratulerer! :hoppe: Denne gangen må den nå sitte!! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nesten ikke mensmurringer denne gangen da. Hadde fryktelige menssmerter 5 og 6 dpo, men etter det har det forsvunnet gradvis. Nå har jeg bare litt vondt i ryggen og i bekkenet og veldig vondt mellom skulderbladene og nakken. Bare jeg bøyer nakken litt bakover, kjenner jeg det skikkelig. Auuu! er også småkvalm hele tiden, og føler meg sulten hele tida så kunne spist noe 24/7 tror jeg :P Det at jeg ikke har noe særlig mensmurringer gir meg en god følelse, av en ellr annen grunn. Håper følelsen har rett! Men sånn ellers er det fortsatt veldig fjernt for meg at det kanskje kan gå bra denne gangen, for jeg har liksom fått for meg at det aldri vil skje. Er også så tidlig ute enda, er vel bare 3+2 eller noe, så det er mange dager igjen til ikm osv. Skummelt!

Og takk for alle gratulasjoner btw :) får håpe testene fortsetter å bli litt sterkere for hver dag. Som sagt dropper jeg digital inntil videre!

Skrevet

Har du nå fortalt til mannen?

Skrevet

Har du nå fortalt til mannen?

Jada :) Men han sier ikke så mye om det enda. Vi har bare hatt dårlig erfaring med dette enda, så det tar nok litt tid før vi jubler ;)

Skrevet (endret)
Skyblue, on 27 Jan 2015 - 12:34, said:Skyblue, on 27 Jan 2015 - 12:34, said:

Jada :) Men han sier ikke så mye om det enda. Vi har bare hatt dårlig erfaring med dette enda, så det tar nok litt tid før vi jubler ;)

Har du blitt gravid mange ganger tidligere? (har ikke lest hele dagboka)

Endret av Enamorada
Skrevet

Har du blitt gravid mange ganger tidligere? (har ikke lest hele dagboka)

Har vært gravid to ganger tidligere. Første gang jeg ble gravid var i august 2014 men mistet 4+5. Så ble jeg gravid igjen i november (for snart to mnd siden) men mista jo igjen. Så dette er tredje gang nå :)

Skrevet

Ringte nå. Hun som svarte visste ikke helt men at hormonnivået så normale ut. Spurte om hun kunne se hva tallene på progesteron nivå viste men hun visste ikke helt. Ble ikke no særlig smartere? :P men har time i morra uans så får heller spørre da.

Skrevet (endret)

Så gøy med time i morgen, da kan de vel også få bekrefte at du er gravid? ;)

Endret av Frøkenanonym
Skrevet

Så gøy med time i morgen, da kan de vel også få bekrefte at du er gravid? ;)

Ja tenkte det :) tenkte også høre m legen om jeg kan få tett oppfølging framover. Tidlig ul osv.

Skrevet

Haha, tror jeg jinxa til litt nå :P Litt mensmurringer i ryggen og under magen i kveld... og hørt at crinone gjør slimhinner skjøre, så man kan gjerne få litt brunt i crinone når det renner ut og selvsagt hadde jeg det i stad. Det var bittelitt på papiret bare, ikke noe mer.

Litt tanker fra meg:

Jeg er overraskende rolig og velger å tenke positivt og at det er pga crinone at det noen ganger kan komme litt brunt, så skal ikke stresse som sist :) Og jeg kjenner at jeg faktisk har blitt litt tøffere psysisk etter siste sa også. Jeg kjenner meg rolig og føler ikke trang for å teste engang. Morgentesting får holde. Og det er så deilig!

Og går det galt igjen, så er det en grunn til det. Og denne gangen har jeg rett på videre undersøkelse. Vi trenger nok ikke hjelp med å bli gravide ihvertfall, og det fint å vite!

I morra skal mannen og jeg booke oss en spahelg i Sverige. Det er jo den julegaven vi skulle gi til hverandre, men vi har ikke brukt den enda! Så da blir det forhåpentligvis til helgen :) lenge siden vi har gjort noe romantisk sammen, så det skal bli godt! Jeg unnet meg også en shoppingrunde på nett i stad... :sjarmor: så nå venter det en stor pakke med masse nye klær til meg i posten! Lenge siden sist jeg har shoppet, så det er fortjent syns jeg!

Skrevet

Håper også det er pga crinonen! Og som du sier, går det galt nå så må og har du rett på å finne ut hva det er..

Hørtes deilig ut med spahelg!!

Skrevet

Krysser fingrene for at det er på grunn av crinone! Du har jo en veldig sunn innstilling da, syns jeg hvertfall, og så er det forhåpentligvis litt betryggende for deg å vite at du i VERSTE fall har rett på ordentlig hjelp nå! :) Men det trenger du ikke, for denne gangen skal spiren sitte ;)

Ååh, spahelg :hjerter: Høres så godt og romantisk ut :)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett noe mer til brunt eller noe annet siden. Og mensmurringene er borte igjen, de dukker vel som regel opp på kvelden :P

Litt sterkere test i dag. Og streken kom ganske mye fortere i dag enn de forrige dagene :) Håper virkelig det fortsetter sånn! Tok en rfsu også, men den var ikke så mye mer sensitiv enn billigstestene, men den ble positiv den også :)

Testene er fortsatt svake, men jeg må bare tenke at jeg fortsatt bare er 10 dpo. Og så lenge de øker litt og litt hver dag, så er det vel bra. Her ser man at 8 og 9 dpo er like svake, men irl er 9 dpo tydelig sterkere. Jeg tror jeg skal løpe på elkjøp og skaffe meg et skikkelig kamera jeg! :fnise:

Dagens nederst! Eltesten er nesten positiv.

fwlpfq.jpg

rfsu testen revet fra hverandre.

aylxch.jpg

Skrevet

Jeg har helt glemt nøyaktig når jeg har time i dag!! Men trrroooor det er kl 10. Kanskje halv 10.. haha herregud jeg er så flink til å glemme timeavtaler :ball:

Skrevet

Ti over ti var det... og jeg sitter på venterommet allerede :P baaajs

Skrevet (endret)

Ti over ti var det... og jeg sitter på venterommet allerede :P baaajs

Typiiisk :P

Edit: Og lykke til, ja :nigo:

Endret av Lilleninja
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...