Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eltestene begynner å bli veldig sterke nå. Er på cd 14 i dag så kanskje el kommer til forventet tid, altså mellom cd 16-19 en gang og hvis den gjør det (noe jeg tror) så er syklusen tilbake igjen :D og det er fantastisk! Eller, så er det bare lutealfasen igjen da, som jeg bare hadde på 11 dager i forrige syklus og DET har jeg aldri opplevd før. Så forhåpentligvis er den på minst 14 dager denne gangen som jeg alltid har hatt :) men håper jeg aldri finner ut av det da ;) håpet er der!

Nå skal jeg tvinge meg selv til å løpe litt på mølla.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så flink du er som skal trene :fnise:

Satser på el til vanlig tid nå, ja, og lang lutealfase :jepp:

Skrevet

Hurra! :) dette lover jo godt ;) x oktoberbaby x ;)

• Liker 1
Skrevet

Æsj, så flink du er som skal trene :fnise:

Satser på el til vanlig tid nå, ja, og lang lutealfase :jepp:

Haha, det var såvidt jeg bare droppa det! Men så har jeg utsatt det hele uka, så i dag måtte jeg bare tvinge meg selv litt :P Men det gikk bra! Løp til den aller siste episoden av Weeds.... oh my god :grine: Hva skal jeg løpe til nååå da???

Jepp! Om det ikke klaffer, så håper jeg i det minste jeg kan juble over fin syklus igjen! :)

Skrevet

Åååh jeg gråt som bare det når jeg innså at jeg var ferdig med weeds :fnise:

Skrevet

Åååh jeg gråt som bare det når jeg innså at jeg var ferdig med weeds :fnise:

Jaa.. Føler meg så tom! Haha. No more weeds :(

Skrevet

Hva handler Weeds om? :)

Håper syklusen din er ferdig med bærturen sin nå, og at kroppen din kommer på riktig spor. :)

Skrevet

Jaa.. Føler meg så tom! Haha. No more weeds :(

Haha ja! Nå begynner det å bli en stund siden jeg så på det, så tror jeg skal se igjen snart :laugh:
  • Liker 1
Skrevet

Hva handler Weeds om? :)

Håper syklusen din er ferdig med bærturen sin nå, og at kroppen din kommer på riktig spor. :)

Handler enkelt og greit om en mor som blir enke etter at mannen hennes dør av hjerteinfarkt. Hun har to sønner å forsørge og begynner derfor å selge weeds i nabolaget. Handler også mye om naboene hennes og svigerbroren hennes, som kommer for å bo sammen med dem. En dyster komediserie med åtte sesonger. :P

Skrevet

Bør kanskje nevne at hovedpersonen havner opp i veeeeldig mange rare situasjoner :ler:

Skrevet

Bør kanskje nevne at hovedpersonen havner opp i veeeeldig mange rare situasjoner :ler:

Haha huff ja! Liker den dama der ass!

Skrevet

Haha, Weeds er en av seriene jeg digger mest! Skaperen av Weeds har også laget Orange is the new black - anbefaler deg den serien om du ikke har sett den. Minst like skrudd :)

Skrevet

Haha, Weeds er en av seriene jeg digger mest! Skaperen av Weeds har også laget Orange is the new black - anbefaler deg den serien om du ikke har sett den. Minst like skrudd :)

Fy fader jeg VISSTE at det måtte være samme fyren!! :P Jeg har tenkt lenge på det men ikke giddet å sjekke det ut. Har selvsagt sett OITNB også! Digger begge! :sjarmor:

Skrevet

Skal absolutt sjekkes ut! Håper den er på Netflix. :)

Skrevet

Skal absolutt sjekkes ut! Håper den er på Netflix. :)

Mener på den skal være det :) Jeg har dessverre ikke sett alt, men hvertfall starten var veldig morsom :nigo:

Skrevet

Knallbra serier begge to :D Noen som vet om det kommer flere sesonger av OITNB? Digg når alle episodene kommer ut på likt :)

Skrevet

Knallbra serier begge to :D Noen som vet om det kommer flere sesonger av OITNB? Digg når alle episodene kommer ut på likt :)

Skal visst komme en sesong 3 nå i 2015! Siste jeg leste var at det mest sansynelig blir i midten av 2015 en gang :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Skulle også vært flere sesonger av Weeds... men samtidig så er jo åtte sesonger egentlig nok :P Må bare lære meg å leve uten Weeds nå... haha!

Gleder meg til ny sesong av OITNB!! Jeg er absolutt en tvseriemaraton type ;)

Skrevet

Jeg stoppet litt opp på sesong 3, men det var jo egentlig veldig gøy da! Får se videre i morgen ;)

Skrevet

Fy fader jeg VISSTE at det måtte være samme fyren!! :P Jeg har tenkt lenge på det men ikke giddet å sjekke det ut. Har selvsagt sett OITNB også! Digger begge! :sjarmor:

Even better; Det er en DAME! hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...