AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har så utrolig vondt i kroppen. Får ikke sove eller noe. Legen min er langt unna, så får ikke gått til henne før neste fredag. Derfor lurer jeg på om jeg kan gå til legevakta å få smertestillende der? Har nylig byttet fastlege, så kan ikke ringe heller, da hun ikke har skrevet ut noe til meg før. Jeg takler ikke dette i en uke til ihvertfall...Anonymous poster hash: 8fb1c...88c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg fikk ikke sovetabletter der. Så vet ikke, ring og spør. Anonymous poster hash: 2a159...d58
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 Hvis de finner ut hva verkingen kommer av, så kanskje, men jeg tviler på at du får Paralgin Forte eller liknende tabletter. Anonymous poster hash: 61699...b29
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #4 Skrevet 23. oktober 2014 Paracet, Ibux, Voltaren, Dispril og Naproxen selges reseptfritt, prøv det først. Anonymous poster hash: 92f76...525
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #5 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har diagnosene fibromyalgi og ME, så jeg vet hvorfor jeg har vondt. Hvis dette har noe å si... Tåler kun ting med paracetamol pga magen og har prøvd, men takk for tips Anonymous poster hash: 8fb1c...88c
PrinsesseNila Skrevet 24. oktober 2014 #6 Skrevet 24. oktober 2014 Viss du har en "grunn" så får du. Men det må gjerne være en mer medisinsk relevant grunn en M.E/fm da... Jeg har aldri vert på legevakten på grunn av M.E-relaterte smerter siden jeg alltid passer på å ha det jeg trenger av smertestillende i hus, men da jeg var på legevakten med sprukket cyste og UVI fikk jeg Paralgin Forte og antibiotika med en gang de hadde tatt prøvene/undersøkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå