AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #1 Skrevet 23. oktober 2014 Er usikker hvor denne hører til så modder må gjerne flytte. Jeg opplever at jeg bruker likegyldighet som overlevelsesstrategi for å ikke kjenne hvor vondt livet er for tiden. Livet har alltid vært en kamp og den kampen har jeg tatt. Fant alltid strategier og løsninger etter en deppedag eller to. Så ble jeg kronisk syk. Økonomien, det sosiale og overskuddet til å ta tak i ting forsvant. Jeg jobber full tid. Resten av tiden går til å hente seg inn igjen. Det er ikke rent og ryddig hos meg og det sosiale er nesten fraværende. For å overleve så er jeg likegyldig, men ser at det ikke kan være bra. På et eller annet vis så må jeg kvitte meg med likegyldigheten, men hvor starter jeg?Anonymous poster hash: 0d6e2...8d4
Mona Lisa 2013 Skrevet 23. oktober 2014 #2 Skrevet 23. oktober 2014 Hmmm... har du noen du kan prate med, kanskje? Eventuelt så kan du jo lese litteratur som tar sikte på å gi deg en mer positiv mental hverdag? En bekjent hadde hjelp av følgende bok (les her: http://bit.ly/1tOrvOT). Men.. igjen.. kanskje du har noen du kan ta en lang, god prat med?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3 Skrevet 23. oktober 2014 TS her. Takk for boktips. Skal sjekke det ut. Jeg tror jeg er ferdigpratet. Venner har hørt det før. De skjønner ikke helt det med å ikke ha energi. En helg eller to er greit. År blir bare gjentagelse. I tillegg så har jeg mistet venner og bekjente fordi jeg ikke har vært like sosiak som før..Anonymous poster hash: 0d6e2...8d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå