Gå til innhold

Pupper!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har puppene mine vokst ganske mye, startet med p-piller i mars/april. Vet ikke om det er grunnen, men isåfall så har puppene mine vokst i fra en B-cup til en D-cup og det ser ut som det er silikonpupper jeg har, de er utrolig faste og ganske ømme.

Hva kan dette komme av???? er litt redd for at det noe galt med meg..... Tror dere jeg må ta meg en tur til legen for å undersøke??

setter pris på alle svar!!

Anonymous poster hash: cfb9f...6c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det høres jo ut som ganske unormal vekst... ja, synes du skal ta en tur til fastlegen og få det undersøkt! Lykke til!

Endret av Mona Lisa 2013
  • Liker 2
Skrevet

I det siste har puppene mine vokst ganske mye, startet med p-piller i mars/april. Vet ikke om det er grunnen, men isåfall så har puppene mine vokst i fra en B-cup til en D-cup og det ser ut som det er silikonpupper jeg har, de er utrolig faste og ganske ømme.

Hva kan dette komme av???? er litt redd for at det noe galt med meg..... Tror dere jeg må ta meg en tur til legen for å undersøke??

setter pris på alle svar!!

Hmm... Hvor gammel er du da?

Anonymous poster hash: 88dad...7b7

Skrevet

Hmm... Hvor gammel er du da?

er 17 år! har hørt mange har fått større pupper av p-piller, men jeg vet ikke helt jeg...

Skrevet

Det er ikke hengepupper det er snakk om, de er veldig faste og det ser ut som om det er silikonimplanter i når jeg strekker meg......

Skrevet

er 17 år! har hørt mange har fått større pupper av p-piller, men jeg vet ikke helt jeg...

Men da vokser vel puppene dine enda :)

• Liker 1
Skrevet

det var en veldig hurtig vekst på så kort tid. har du lagt på deg?

Anonymous poster hash: 37e9b...5a6
  • Liker 1
Skrevet

Hvilken type p-piller bruker du? ;)

Anonymous poster hash: 6bee9...72d
Skrevet

Hvilken type p-piller bruker du? ;)

Anonymous poster hash: 6bee9...72d

Bruker microgynon!

Skrevet

det var en veldig hurtig vekst på så kort tid. har du lagt på deg?

Anonymous poster hash: 37e9b...5a6

Har ikke lagt på meg, trener en del. Kanskje derfor puppene er så stramme som de er? men de er ganske ømme....

Skrevet

Mine ble også sånn da jeg gikk på Microgynon! Merket forskjell etter 1 uke eller noe. Men det forsvant etter et halvt år. Og det forsvant iallefall da jeg slutta på dem. Det er bare noen det skjer med, de fleste merker ingen forskjell.

Synes du egentlig bare skal nyte det. :is:

Anonymous poster hash: 08ab6...4b5
Skrevet

De er stramme og ømme fordi de har vokst mye på kort tid. Det er ikke uvanlig å få større pupper av å begynne på p-piller, selv om det kanskje ikke er så mange som får så mye større pupper.

Først må du få en venninne til å hjelpe deg med å måle deg, så du kan kjøpe et par BH-er som passer. Nå bør du bare kjøpe to billige, for det kan være at puppene kommer til å vokse enda mer. Når det virker som de har stoppet å vokse må du dra til et sted som selger undertøy, bli målt av noen som kan det, og kjøpe gode BH-er med god støtte. Husk sports-BH.

Nå som du har store pupper er det viktig at du gir dem god støtte. Det er derfor ekstra viktig at du ikke bruker BH-er med for stor omkrets. Du skal ikke klare å få mer enn to fingre under båndet som går bak på ryggen.

Anonymous poster hash: 7a88a...c1d
Skrevet

Mine ble også sånn da jeg gikk på Microgynon! Merket forskjell etter 1 uke eller noe. Men det forsvant etter et halvt år. Og det forsvant iallefall da jeg slutta på dem. Det er bare noen det skjer med, de fleste merker ingen forskjell.

Hvorfor mister man puppene etter å ha sluttet på p-pillene? Litt merkelig om fettvevet og brystvevet bare random forsvinner når det allerede ligger der :s

Anonymous poster hash: ce176...52b

Skrevet

WHAT!! mister man puppene?? :(

Skrevet

De er stramme og ømme fordi de har vokst mye på kort tid. Det er ikke uvanlig å få større pupper av å begynne på p-piller, selv om det kanskje ikke er så mange som får så mye større pupper.

Først må du få en venninne til å hjelpe deg med å måle deg, så du kan kjøpe et par BH-er som passer. Nå bør du bare kjøpe to billige, for det kan være at puppene kommer til å vokse enda mer. Når det virker som de har stoppet å vokse må du dra til et sted som selger undertøy, bli målt av noen som kan det, og kjøpe gode BH-er med god støtte. Husk sports-BH.

Nå som du har store pupper er det viktig at du gir dem god støtte. Det er derfor ekstra viktig at du ikke bruker BH-er med for stor omkrets. Du skal ikke klare å få mer enn to fingre under båndet som går bak på ryggen.

Anonymous poster hash: 7a88a...c1d

Tusen takk for tips! det skal jeg gjøre! trenger nye bher, alle er for små.....

Skrevet

Hvorfor mister man puppene etter å ha sluttet på p-pillene? Litt merkelig om fettvevet og brystvevet bare random forsvinner når det allerede ligger der :s

Anonymous poster hash: ce176...52b

Fettet kommer til puppene pga hormoner i puberteten.

P-piller inneholder ekstra dose hormoner som kommer som et sjokk for kroppen, litt som når puppene vokser når man er gravid.

Pga manglende hormoner, og tilvenning, forsvinner det fra puppene igjen.

Skjer jo på gamle damer etter overgangsalderen også, de får jo fett andre steder enn puppene. Samme med små prepubertale jenter.

Skrevet

Når jeg byttet p-pillemerke, fikk jeg fantastisk flotte og faste pupper, men varte desverre bare et par mnd. Ingenting unormalt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er 17, ikke noe nytt og revolusjonerende med voksende pupper da.

• Liker 1
Skrevet

Mine pupper vokste til jeg var mye eldre enn du er nå. :wink:

Og angående å få TO fingre under bh-båndet bak på ryggen? Da er Bh'en for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...