Gå til innhold

Skal jeg sende henne Blomster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg møtte en Fantastisk jente for noen uker siden tilbake, vi likte hverandre ganske godt fra starten av, men så ble alt ødelagt for å si det mildt. Skal ikke gå innpå hva som skjedde men vi har nå ikke snakket sammen på en 1 måned og litt mer. Men hun så hva jeg skrev på en Dating side (noe som var dumt av meg) og trodde jeg er en player. Men det var bare det at hun sa at hun hadde kommet over med og ikke vil ha noe med meg å gjøre, så jeg bare forsatte som vanlig for å si det sånn, men jeg hadde helt annen følelser for denne jenta.

Jeg var forelsket i henne, de øynen. leppene, ansikte! Bare til å smelte for! Men jeg prøver ikke å få henne tilbake (selv om jeg vil om jeg kunne) men hun ser på meg som en Player, noe som jeg egentlig ikke er, eneste jeg søkte var en sexpartner, ja det høres sikkert veldig dumt ut av meg, kall meg hva dere vil :(

Uansett lurer bare på om det er greit om jeg sender henne blomster? Hva synes dere?



Anonymous poster hash: 1a92a...7f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg møtte en Fantastisk jente for noen uker siden tilbake, vi likte hverandre ganske godt fra starten av, men så ble alt ødelagt for å si det mildt. Skal ikke gå innpå hva som skjedde men vi har nå ikke snakket sammen på en 1 måned og litt mer. Men hun så hva jeg skrev på en Dating side (noe som var dumt av meg) og trodde jeg er en player. Men det var bare det at hun sa at hun hadde kommet over med og ikke vil ha noe med meg å gjøre, så jeg bare forsatte som vanlig for å si det sånn, men jeg hadde helt annen følelser for denne jenta.

Jeg var forelsket i henne, de øynen. leppene, ansikte! Bare til å smelte for! Men jeg prøver ikke å få henne tilbake (selv om jeg vil om jeg kunne) men hun ser på meg som en Player, noe som jeg egentlig ikke er, eneste jeg søkte var en sexpartner, ja det høres sikkert veldig dumt ut av meg, kall meg hva dere vil :(

Uansett lurer bare på om det er greit om jeg sender henne blomster? Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 1a92a...7f7

Det er mer til en kvinne enn bare utseende. Kan være hun har brent seg på menn før og egentlig så synes til og meg jeg som leser her hva du skriver at det lyser player på lang vei. Synes også det er litt seint å komme over en måned senere med blomster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer til en kvinne enn bare utseende. Kan være hun har brent seg på menn før og egentlig så synes til og meg jeg som leser her hva du skriver at det lyser player på lang vei. Synes også det er litt seint å komme over en måned senere med blomster.

Skjønner, men jeg er ingen player, enten om du tror på det eller ikke, Det var ikke bare utsende hennes, Personligheten hennes, hun brydde seg så mye og passet på meg hele tiden. Vi hadde så mye felles interesser og tanker osv.

Anonymous poster hash: 1a92a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, men jeg er ingen player, enten om du tror på det eller ikke, Det var ikke bare utsende hennes, Personligheten hennes, hun brydde seg så mye og passet på meg hele tiden. Vi hadde så mye felles interesser og tanker osv.

Anonymous poster hash: 1a92a...7f7

Hvis du var så interessert i henne. Hvorfor var du på datingsida da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var så interessert i henne. Hvorfor var du på datingsida da?

Men jeg var ikke der da jeg og henne ble sammen, jeg deaktiverte brukeren min. Men etter at vi slo opp så aktiverte jeg den igjen 1 uke etter. Før så var jeg veldig følsom og tok ting veldig personlig ble læer av en venninne å bare få de vonde følelsene bort, skjedde jo ikke på en dag eller to, men etter en stund så skjønte jeg hva hun mente, poenge mitt er om man slår opp trenger ikke å bruke energi og tid på å tenke på den andre personen.

Det eneste jeg vil er å si at alt er min feil og at jeg ikke skulle ha blandet henne i meg :( Unnskyld!

Ikke noe mer enn det. Prøver heller ikke å få henne tilbake som sagt :)

Anonymous poster hash: 1a92a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at dersom du virkelig har dype følelser for henne, og mener hun er spesiell for deg, så skader det ikke å sende blomster eller sånn.

Kan ikke akkurat garantere at det funker, dersom hun har gjort seg dårlige erfaringer tidligere - da er liksom terskelen lavere for å ikke tolerere "player-tendenser". Men du kan jo prøve, hva har du å tape liksom? Men selv om du vet selv at du er seriøs og ordentlig, så kan det virke som om du må jobbe hardt for å overbevise henne om det samme.

Reagerer hun negativt på tilnærmingen din, så tenker jeg at toget ditt er kjørt. Da får du bare la henne være i fred. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dersom du virkelig har dype følelser for henne, og mener hun er spesiell for deg, så skader det ikke å sende blomster eller sånn.

Kan ikke akkurat garantere at det funker, dersom hun har gjort seg dårlige erfaringer tidligere - da er liksom terskelen lavere for å ikke tolerere "player-tendenser". Men du kan jo prøve, hva har du å tape liksom? Men selv om du vet selv at du er seriøs og ordentlig, så kan det virke som om du må jobbe hardt for å overbevise henne om det samme.

Reagerer hun negativt på tilnærmingen din, så tenker jeg at toget ditt er kjørt. Da får du bare la henne være i fred. :)

Fint å høre noe positivt :) Jeg har følelser for henne, men vil la henne være uansett. Vil bare unnskylde meg, ikke for å bli sammen igjen, men bare for å vise henne at det var ikke noe vondt ment mot henne på noen måter.

Anonymous poster hash: 1a92a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre noe positivt :) Jeg har følelser for henne, men vil la henne være uansett. Vil bare unnskylde meg, ikke for å bli sammen igjen, men bare for å vise henne at det var ikke noe vondt ment mot henne på noen måter.

Anonymous poster hash: 1a92a...7f7

whats the point……………….

Anonymous poster hash: 40510...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

...eneste jeg søkte var en sexpartner

Får ikke denne setningen til å stemme med resten du skriver. Det er vel dette hun fant ut og dette er vel nettopp ett av kjennetegnene ved en spiller?

Ser ikke poenget i å sende henne roser. Hadde heller prøvd å ringe henne eller sende henne en ærlig melding. Svarer hun ikke på det, er det heller ikke noen vits i å sende roser, så sant hun ikke er dum og faktisk faller for sånt da. Generelt bør gaver være noe du gir uforpliktende og uten noen annen agenda enn å glede henne. Det er tydeligvis ikke tilfellet her.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hvordan gikk det ts?

Nå fant jeg denne tråden fra ca to år tilbake, men jeg er jente/dame, og vurderer å sende en rose til en mann. Problemet er at vi har ikke hatt kontakt på mange mnd, og jeg er egentlig sint på han, og tror kanskje han har ny dame, men pga en spesiell anledning fikk jeg lyst til å bare en sende en blomst uten noen avsender... Evt skrive at jeg husker at han har gebursdag, men at jeg vil ikke gratulere han? Evt bare skrive det siste på mail?

Skulle ønske jeg visste om han fortsatt så ei jeg vet han begynte å se da jeg ba han ryje å reise fordi han hodte på bak ryggen min, for da vet jeg ikke om han skal få noen blomst eller ord...

Huff, er så ambivalent her...Han burde jo også unnskyldt seg, noe han aldri gjorde...

Men kanskje en blomst uten ord kan få han til å tenke?

 

 

Anonymkode: 13b9b...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg sende han en anonym blomst?

Hvordan tror dere en mann tolker det? Vi har som sagt ikke hatt kontakt på lange tider, og sist vi hadde kontakt freste jeg som en katt til han...Jeg er fortsatt sint på han, og er usikker om jeg skal sende han blomst hvis han nå har dame? Han sviktet meg.

Vet ikke hvorfor jeg plutselig vil sende han en blomst, men er en spesiell anledning, og tenker av og til at kanskje det kan få han til å tenke? Eller kanskje han tror det evt er dama han evt ser nå?

 

Anonymkode: 13b9b...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tok kontakt med meg i ettertid, men jeg bare freste tilbake...virket som han har tenkt på meg. Men han gjorde ikke noe etter det, og sa aldri unnskyld, Men hvis han ser noen nå er det kanskje ikke verdt det? Greia er at det er en speisell anledning...

Er det bedre å evt skrive noen ord i en mail? 

Huff, han fortjener kanskje ikke et pip allikevel...

Anonymkode: 13b9b...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du siste her : hvorfor skal jeg ikke sende? Fint hvis du begrunner , og er du kvinne eller mann?

P.S: jeg er ikke ts, men ei som vurderer å sende til en mann jeg tidligere så ( skrev de to siste svarene/spørsmålene her )

Anonymkode: 13b9b...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til du siste her : hvorfor skal jeg ikke sende? Fint hvis du begrunner , og er du kvinne eller mann?

P.S: jeg er ikke ts, men ei som vurderer å sende til en mann jeg tidligere så ( skrev de to siste svarene/spørsmålene her )

Anonymkode: 13b9b...54d

Lurer så på om jeg skal sende han en blomst...

Anonymkode: 13b9b...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde en mann reagert hvis ei sendte deg blomster?

Vi er egentlig uvenner, han sviktet meg, men tenker på å sende han en blomst pga noe , selv om vi ikke har hatt kontakt på lenge...Problemet er at jeg vet ikke om han har dame, og da vil jeg ikke gjøre det.

Synspunkter?

Anonymkode: 13b9b...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er fordi noen er død, er det greit. Om ikke, ser jeg virkelig ikke poenget med å sende blomst til en du er sur på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det ts?

Nå fant jeg denne tråden fra ca to år tilbake, men jeg er jente/dame, og vurderer å sende en rose til en mann. Problemet er at vi har ikke hatt kontakt på mange mnd, og jeg er egentlig sint på han, og tror kanskje han har ny dame, men pga en spesiell anledning fikk jeg lyst til å bare en sende en blomst uten noen avsender... Evt skrive at jeg husker at han har gebursdag, men at jeg vil ikke gratulere han? Evt bare skrive det siste på mail?

Skulle ønske jeg visste om han fortsatt så ei jeg vet han begynte å se da jeg ba han ryje å reise fordi han hodte på bak ryggen min, for da vet jeg ikke om han skal få noen blomst eller ord...

Huff, er så ambivalent her...Han burde jo også unnskyldt seg, noe han aldri gjorde...

Men kanskje en blomst uten ord kan få han til å tenke?

 

 

Anonymkode: 13b9b...54d

Du ska ikke sende blomster ihvertfall. SELV OM han:

a) har bursdag

b) du freset til han sist. Noe du gjorde fordi han HOLDT PÅ BAK DIN RYGG. Det var altså fortjent.

c) du åpenbart tenker på han fremdeles og han kanskje tenker på deg

(Sender du en anonym bomsterkvast risikerer du jo å ikke få vite noe som helst. Han kan jo tro det er fra hvemsomhelst. Det er det ingen vits i nå.)

Det er DET SISTE HER DU SKAL KONSENTRERE DEG OM Å FINNE UT. Som vil si noe om det er verdt å i det hele tatt bruke mer tid på. For å finne ut dette enklest kan du gjøre følgende:

a) kladder en sms. Det er forresten supert at han har bursdag, for da har du en god grunn.

b) den kan lyde f eks slik: Gratulerer så mye med dagen din! Håper den er stålende. Solen skinner, så det er jo et godt tegn. ;) (Da må jo solen faktisk skinne, da...). Muligens tenker du på meg ;) (?). Alernativer kan være: Det øse pøser ute, så helt snill har du vel ikke vært, men kan være du savner meg ;) (?) Ønsker deg uansett fin dag! Avslutt med fornavnet ditt

(Noe sånt enkelt og greit og hyggelig, men få frem det om han tenker på deg, litt kamuflert/lekent.) Make it simple!

c) Les over for stavefeil, og send smsen når du er fornøyd med den. Få det unna!

d) sett deg ned/stå/gå/sov/ring bestemor/bruk tanntråd/mal taket eller se en laaaang romatisk komedie mens du venter.

e) motta svaret hans på sms. Vurdere det. Lurer du på tolkningen, kan du alltids poste det her.

f) svarer han ikke innen max 2 dager, så går han helt aller bakerst i kartoteket.

g) under kategori: Brukt, gammelt, avlagt.

;);) Flere fisk i havet, vet du. Lykke til.

Endret av MinkenFox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...