Gå til innhold

Jomfru i nød!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Javel, så ble jeg altså 20 år - og jeg er fortsatt jomfru. Usikker på hva jeg egentlig tenker om dette. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre mener, selv om det selvfølgelig er noe en har i tankene av og til. Det er heller ikke noe jeg går rundt å sier til folk, men så har vi den fryktede "jeg har aldri" leken på festene da... Blir som oftest til at jeg lyver, bare fordi alle andre sier de har gjort ting.
Føler det blir "forventet" at en skal ha hatt sex på min alder, og det skjønner jeg jo på en måte.
Det er jo ikke det at jeg ikke har lyst på sex. Dette er noe jeg tenker på opptil flere ganger om dagen. Og jeg har jo hatt muligheten til det også, men har aldri tatt imot "tilbudene" av forskjellige grunner. For det første har jeg alltid hatt et ønske om å gjøre det med noen det kommet til å bety noe med. Nei, jeg venter ikke på mannen i mitt liv, eller på å fullbyrde ekteskapet, men jeg har lyst til at det skal være litt følelser i bildet.
Men så har jeg jo aldri hatt noe ordentlig på gang med noen før, mye på grunn av jeg er sjenert i edru tilstand. Når noen viser interesse tenker jeg automatisk "Hva er galt med han, hvorfor liker han meg?". Derfor er jeg redd for at det blir lenge til (om det i det hele tatt kommer til å skje) denne muligheten kommer.

Så lurer jeg litt på å bare "få det overstått". På en måte vil jeg det, få oppleve litt i livet. Men er samtidig veldig redd jeg kommer til å angre... Hva tenker dere? Hva er deres erfaringer?
Nå som jeg dessuteen begynner å bli litt eldre (misforstå meg rett) - når jeg da eventuelt finner meg en type, så blir kanskje han den personen jeg kommer til å være med resten av livet. Er det kjipt å aldri ha opplevd å ha sex med andre gutter da?

Anonymous poster hash: cc591...43b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Om det er kjipt å ikke ha hatt sex med andre gutter da er jo opp til deg.

Det viktigste er hvem du ender opp med, ikke hva du har gjort før det.

Skrevet

Ikke uvanlig det. Mange som er i din situasjon. "Forventningene" om sex fra du er ung er nok samfunnet som har skapt.

Viktig at dette skjer i ditt eget tempo. Sex har mye med å være avslappet med seg selv og sin egen kropp. Derfor kan det være fornuftig å være litt eldre, men på samme måte blir det lettere og bedre etter at du har hatt sex en tid.

Ikke ta sex så "alvorlig" og følg dine egne ønsker. Ikke vær redd for at det ikke blir perfekt, det er det sjelden første gangen :)

Skrevet

Jeg var 21 når jeg hadde sex første gang, og det er den mannen jeg nå er gift med. Vert sammen i 15 år

Så det er kun du som må føle på det. Jeg har tenkt litt på det, at jeg ikke har noen flere erfaringer med andre menn og sex.

Men dette var det først ordentlige forholde mitt

Anonymous poster hash: 93018...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...