Gå til innhold

Er du en sofaspiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater å sitte å spise i sofaen ved et stuebord om det er snakk om middag som skal spises med bestikk eller mat som potensielt kan bli grisete(kyllingvinger f.eks.). Kaker, brødmat og denslags er greit, men spiser helst det også ved et kjøkkenbord. Dog er jeg fæl med å spise ved pc'n:P



Anonymous poster hash: 57090...218
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks, så godt som aldri. Spiser enten ved kjøkkenbordet eller ved PC'n.

Samme her -kjøkkenet eller foran pc´n, noen få ganger ved spisebordet i stua om det er besøk i kollektivet. Har ei heller Tv, har ikke hatt det på over 6år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Vi gjorde det før når vi ikke hadde bord på kjøkken eller stue, nå foregår all matspising som regel på stuebordet, med unntak av hvis jeg er alene hjemme. Da hender det jeg spiser i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

NEI. Det er så shabby... Grøss. 1 dag i uken er det greit å spise ved (ikke i) sofaen. Og det er på lørdag.

Dere ligger vel trøkt oppi sofaen fra fre-søn med 3kg potetgull og 1,5 kg sjokolade også? Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Det er så shabby... Grøss. 1 dag i uken er det greit å spise ved (ikke i) sofaen. Og det er på lørdag.

Dere ligger vel trøkt oppi sofaen fra fre-søn med 3kg potetgull og 1,5 kg sjokolade også? Hæ?

Hvor ellers skal man ligge?

Anonymous poster hash: a2f9c...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI. Det er så shabby... Grøss. 1 dag i uken er det greit å spise ved (ikke i) sofaen. Og det er på lørdag.

Dere ligger vel trøkt oppi sofaen fra fre-søn med 3kg potetgull og 1,5 kg sjokolade også? Hæ?

Det der var vel litt vel generaliserende..?

Hva har fråtsing med å spise i sofaen å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bor i liten leilighet. Har bare plass til et bord, så da ble stuebord med sofa fremfor spisebord



Anonymous poster hash: 5ae88...a81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spiser vi middag i spisestuen hver dag, hverdag som helg, med rolig musikk på anlegget og stearinlys på bordet. :opplyser:

Frokost spiser jeg imidlertid ved salongbordet, med en presskanne kaffe og morgenavisen. Mer hensiktsmessig når man har mat som ikke må inntas med kniv og gaffel, og bedre plass til å bla i avisen i sofaen.

TV-spising er imidlertid uaktuelt.



Anonymous poster hash: 9e6ee...489
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid. Vi har såpass liten leilighet at vi faktisk ikke har så mye valg. Ser ikke helt problemet med det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Vi tar med middag til tven ja, ser gjerne serier sammen. Men er enige om at når vi får barn så blir det spisebordet. Spiser ved spisebordet om vi har besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Ja, helt klart! Kjæresten spiste alltid ved bordet i begynnelsen, men nå har jeg lært han til å bli en sofaspiser han også :fnise:

Og han synes det er mye bedre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg tilpasser til og med middagen til når programmene sendes/streames :fnise:

Det gjorde jeg også før, men nå¨har jeg canal digital med boks som kan pause, spole og ta opp :fnise: Så nå må tvn innrette seg etter måltidene våre :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Det gjorde jeg også før, men nå¨har jeg canal digital med boks som kan pause, spole og ta opp :fnise: Så nå må tvn innrette seg etter måltidene våre :fnise::fnise:

Nå tror jeg du misforsto meg. Jeg mente når programmene har blitt sendt i usa og er ferdig nedlastet/klare for streaming. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...